Keuze leasewagen

Wat zou jouw keuze zijn?

  • Toyota Auris Hybrid Lease

    Stemmen: 1 1,5%
  • Skoda Octavia Combi Ambition Businessline DSG7/1.2 TSI

    Stemmen: 55 83,3%
  • Renault Megane 0.9 TCE90 zesbak

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ford Focus wagon 1.0 EcoBoost zesbak

    Stemmen: 0 0,0%
  • Anders, namelijk...

    Stemmen: 10 15,2%

  • Totaal aantal stemmers
    66
Ik zou voor wit gaan en de chromen raamomlijsting laten zitten. Wit met zwarte omlijsting, zwarte rails en donkere ramen ziet er gewoon strak uit.
 

Gieliovd

Forumguru
Daar had ik nog niet aan gedacht, chroom ziet er erg sjiek uit. Maar op wit misschien minder.. vraag me af of die dakrails zwart of metaalkleurig zijn.
 

Gieliovd

Forumguru
Ik verwacht morgenochtend een redelijk besluit te kunnen nemen, hoe dan ook komt het goed.

Beetje jammer dat ik bij jou net lees "week 18 besteld, levering oktober". Het is nu week 26 ofzo, dus dan komt mijne in december????
 
Zal wel meevallen. Jij neemt waarschijnlijk niet zo veel opties. De vertraging van mijn auto wordt veroorzaakt door het Dynamic pakket. Ook het panoramadak zorgt voor vertraging, maar dat neem jij niet. De 17 inch velgen zorgen voor vertraging (week of 3) maar dan zit je nog lang niet in oktober. Ik heb overwogen om het Dynamic pakket te laten vallen, zodat de leverdatum naar voren gaat. Dat scheelt een week of 6. Uiteindelijk toch niet gedaan. Ik hecht veel waarde aan de sportstoelen en moet er toch 5 jaar n rijden....
 

Gieliovd

Forumguru
Wunderschön! Ziet er goed uit, veel meer detail. Vandaag in de schouwzaal ook nog even gezien, deur open plaatje. Erg leuke optie denk ik voor €100.

Vanmorgen weer proefgereden, iemand meegenomen, en ik schommel nog altijd heen en weer...

Prijs en een leuk dakkie of Skoda met fijne motor en een warme kont...

Conclusie is wel dat ik Pacific Blue niet zal kiezen dus ja het is voor beide auto's wit of wit. Dan maar een abonnementje op de krasstraat haha.
 

Gieliovd

Forumguru
Skoda-Octavia_Combi_2014_1600x1200_wallpaper_29.jpg

Toyota-Auris_Touring_Sports_2013_1600x1200_wallpaper_04.jpg
 
Ja, das een makkelijke keuze.... De O3 natuurlijk. Mooier uiterlijk, betere motor!!!!, meer ruimte, ik zeg, waar wacht je op, z.s.m. bestellen dan heb je hem sneller ;)
 

Badnews

Senior Member
Ik rij nu een prius met de 1.8 hybrid erin, kan niet zeggen het het een betere of slechtere motor is. Slecht is deze motor echt niet. CVT rijdt op zich heerlijk, binnen een paar dagen ben je eraan gewend, en het is wel een super betrouwbaar beestje! Het ding doet het altijd, geeft me vermogen als ik het nodig heb (soms met een beetje herrie), zowel bij het stoplicht (altijd leuk om een sprintje naar de andere kant van de weg te doen, waar is super snel is) als op de snelweg bij 120...
terugroep acties, tja, Toyota geeft tenminste toe als ze een fuckup maken, kan ik niet van de VAG groep zeggen (met o.a. de DSG, die ik nu krijg)

(en waarom ik dan geen nieuwe toyota heb genomen... omdat ik lease bij een VAG toko, dus de VAG auto's zijn goedkoper (scheelt behoorlijk), dus kan ik een mooiere auto kiezen dan een middelmatige gevulde prius of auris)

ohja, de O3 is natuurlijk ook mooier, een prius is.. hoe zal ik het zeggen, ben blij dat ik erin zit en niet naar hoef te kijken.

ps: ik ga wel mijn kilometerteller projectie in de vooruit missen!
 

Badnews

Senior Member
Dat is toch anders... je kan het ook digitaal tussen op je maxidot zetten, maar projectie is gewoon super.

Voordeel van de vooruit is gewoon dat deze gefocused is op oneindig, dus nooit scherpstellen van je ogen nodig.
Ik had in het begin mijn bedenkingen, maar zal het nu echt gaan missen. Navigatie en snelheid geprojecteerd in de vooruit is toch anders dan een app op je smartphone (deze heeft geen focus op oneindig, dus leidt af).
Maar alles went, stukje minder hier en daar, maar ook veel extras die ik nu niet heb.
(mijn grootste irritaties op dit moment van de toyota zijn het niet 3x knipperen bij kort richtingaanwijzer indrukken, de hele dikke A stijl en kleine benzinetank (bij 0km to go gaat er maar 38 liter in))
 

CDK

Forumguru
die projectie is maar in 1 auto écht mooi en dat is BMW navigatie en snelheid staat keurig in het voorraam geprojecteerd niet hinderlijk maar zo ideaal dat je niet eens meer naar je dashboard kijkt en je blik op de weg houdt
 

fh232

Nieuw lid
Ik zou voor wit gaan en de chromen raamomlijsting laten zitten. Wit met zwarte omlijsting, zwarte rails en donkere ramen ziet er gewoon strak uit.
Op het Engelse forum heeft iemand foto's gepost van een witte combi met zwarter rails en Teron velgen. Precies de configuratie P6160664_zps53135c8c.jpg P61606751_zps4734c404.jpg P61606701_zpsafd56f90.jpg die voor mij in bestelling staat. Voor zomerbanden komen er dan nog de zwart/zilveren Hawk velgen bij :)
 

Gieliovd

Forumguru
Goed ik ben nu vrij zeker van de keuze dat het toch een Octavia wordt! Niet 100% maar toch!

Help mij even.

Skoda Octavia Combi Ambition Businessline met:
MaxiDot kleurendisplay..

Lichtmetalen velgen 17 inch Teron..

Sunset..

Stoelverwarming op de voorstoelen..

Chromen raamlijsting..


Trekhaak vast voorzien van 13-polige kabelset..

De afweging ligt nu eigenlijk primair op de kleur.

Corrida Red waarbij de optie "Chromen raamlijsting" moet vervallen wegens de meerprijs.
OcC_002_jpg.jpg


Candy White waarbij ik de optie "Chromen raamlijsting" wel kan nemen.
getimage.ashx


Pacific Blue waar ik eigenlijk al vrij zeker van ben dit niet te doen omdat de kleur nogal "vlak" lijkt (geen plaatjes te vinden, wordt nooit verkocht volgens dealer).
3060034606_c5028960de.jpg

 

Gieliovd

Forumguru
Op het Engelse forum heeft iemand foto's gepost van een witte combi met zwarter rails en Teron velgen. Precies de configuratie die voor mij in bestelling staat. Voor zomerbanden komen er dan nog de zwart/zilveren Hawk velgen bij :)
Held! Goed gevonden!

Wit staat hem ook wel erg goed. Ik zou dan wel chroom nemen, vind ik toch wel erg sjiek staan.

Toch vind ik rood ook echt niet misstaan! Vind hem er een stuk sportiever door worden.
 
Bovenaan Onderaan