Karoq Vragen & Weetjes

Canon-Eye

Forumguru
Het lijkt wel een ietsepietsie door te slaan, ja.
Laat maar effe uitrazen joh, gaat wel weer over - op die basis zijn mijn kinderen ook heel volwassen geworden... :D
 

De Stip

Forumguru
En ja hoor, weer iets nieuws bij te bestellen via de configurator. Vandaag staat opeens de parkeer assistent vermeld in de digitale brochure. Voor 350,- is hij de jouwe.....
Zit daar dan ook een 360 graden camera bij? Of alleen maar dat automatisch parkeren?
 

De Stip

Forumguru
Ik zie bij de achteruitrijcamera, naast de lens een soort van spuitkopje zitten. Komt daar iets uit om die lens te reinigen? En er zijn bij de Amundsen 2 SD card slots te zien. Waar dienen die voor?
Heeft iemand al het lampje van het dashboard kastje vervangen door een LED exemplaar?
 

Bijlagen

  • IMG_6662.jpg
    IMG_6662.jpg
    65 KB · Weergaven: 70
  • IMG_6663.jpg
    IMG_6663.jpg
    58 KB · Weergaven: 69

anoppe

Actief lid
Mijn vorige Octavia had een Admundsen, waarbij de nagivatiemodus niet werkte zonder SD-card. Dezelfde SD-card kan je updaten via de computer.
 
Ik zie bij de achteruitrijcamera, naast de lens een soort van spuitkopje zitten. Komt daar iets uit om die lens te reinigen? En er zijn bij de Amundsen 2 SD card slots te zien. Waar dienen die voor?
Heeft iemand al het lampje van het dashboard kastje vervangen door een LED exemplaar?
Indien de versnelling in R staat en je bediend de riutensproeier van de achterraam, zal ook de lens van de achteruitrijcamera gereinigd worden. Althans, bij mijn Octavia
 

EdK

Forumguru
Daar kom ik al lezend dan na ruim 1,5 jaar achter :-)
En dan blijf je evengoed nog volhouden dat je goed leest ????
Als je het camera inbouwen had gelezen ( en dat heb je ) dan had je die conclusie al kunnen trekken als de slangen gekoppeld moeten worden met de slang van de achterruitwisser...:sleep::sleep::dankje::cheers:
 

wakkie

Senior Member
@cali05 Ik zal de Tolbadge op de terugweg verplaatsen naar het zwart gestippelde deel en laat je weten of deze daar beter werkt

Heb je dit al uitgeprobeerd of was te lastig om de houder te verwijderen?
 

Frenkie

Forumguru
Moet er dan om te navigeren, constant een SD card in zitten? Of is het om updates te doen?
Ik had tijdens mijn proefrit een Karoq mee met een Amundsen erin. Hierbij had de dealer de SD kaart eruit gehaald, de navigatie deed het helemaal niet (geen kaartmateriaal). Deze is bij een Amundsen noodzakelijk. Bij de Columbus staat het kaartmateriaal op de harde schijf en is een SD niet nodig voor navigatie. Dan kunnen beide sloten gebruikt worden voor bv muziek of foto's (of als het is vrijgeschakeld video's maar dat mag niet tijdens het rijden)
 

De Stip

Forumguru
Zou het mogelijk zijn om de kaarten vakken in de portieren van de Karoq, te laten bekleden zoals dat bij de Kodiaq ook het geval is?
 

wakkie

Senior Member
@wakkie, excuus helemaal vergeten. Het maakte geen enkel verschil met de plek waar de tolbadge op de heenweg zat. Verplaatsen is prima te doen.

Bedankt voor de terugkoppeling. Ben momenteel in Frankrijk en heb mijn badge verticaal in het gestippelde gedeelte geplaatst en werkt zonder problemen. Goed om te horen dat hij ook buiten dit gedeelte werkt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Okki
Zijn er meer forumleden die een brief van Skoda hebben gekregen ivm een terugroepactie voor de auto hold functie van hun karoq
 

Witte Yeti

Actief lid
Gevonden terugroepacties voor de Karoq op de site van RDW
69Y9 SKODA De bestuurdersairbag blaast bij activatie mogelijk niet snel genoeg op. 24-05-2019
72I9 SKODA De vergrendelingspen voor het fixeren van de hoofdsteun van de middelste zitplaats achterin kan ontbreken. 04-03-2019
69X4 SKODA Bij de productie is mogelijk teveel vocht in de bestuurdersairbag-gasgenerator geraakt. Hierdoor kunnen bij activatie fragmenten van de gasgeneratorbehuizing losraken. 06-02-2019
72I3 SKODA De steunen voor de hoofdsteun zijn mogelijk niet op de juiste wijze aan het rugleuningframe van de achterbank gelast. 17-12-2018
45H5 SKODA De handrem kan bij het verlaten van het voertuig onder bepaalde omstandigheden ontgrendelen. 27-11-2018
70G7 SKODA De A-stijlbekleding is verkeerd geconstrueerd. Hierdoor kan de bekleding bij activering van de airbag afbreken.

Binnenkort bij onderhoudsbeurt eens naar vragen.
Als ik op kenteken zoek bij RDW zie ik geen terugroepacties voor mijn auto.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan