Karoq Vragen & Weetjes

Rond de €550,- maar ik heb korting gekregen ivm het ontbreken van de armsteun in de achterbank.
Volgens mij kan het niet gelijk af fabriek bestelt worden.
 

HeHa

Lid
Volgens de optielijst kosten de lichtmetalen velgen 19" Crater € 550 en de lichtmetalen velgen 19" Crater incl. wielkasten voorzien van kunststof bescherming € 700,00, de kunststof wielkastbescherming zou dus € 150,00 extra kosten (ten opzichte van de lichtmetalen velgen alleen), bij de opties is de kunststof wielkastbescherming echter niet los bestelbaar (wel op de Tjeschische site van Skoda).

@Mark146 heb jij ook een artikel/bestelnummer van de kunststof wielkastbescherming zodat ik dit bij mijn dealer kan aangeven (daar was het volgens hen (nog) niet los leverbaar).
 
Laatst bewerkt:
Achteraf kost dat altijd meer dan vanaf fabriek. Ik heb geen bestelnr. Het gaat via mijn dealer. Het is altijd te leveren ivm schade
 

jorin

Nieuw lid
Ik ben nieuw in dit forum. Ik woon niet in Nederland en heb een Karoq 1,5 TSI/DSG besteld. Auto wordt in juli geleverd. Vraag m.b.t. het digitale cockpit: kan deze later ingebouwd worden en werkt dit systeem met het Amundsen systeem???
 

CDK

Forumguru
@jorin, kan wel achteraf ingebouwd worden, maar voor zover ik weet alleen in combinatie met een Columbus en dan ook nog uitsluitend met het grote actuele 9.2” volledig touchscreen scherm. Maar je kan Matze eens contacten in Duits of Engels en hij kan het je allemaal exact vertellen.

IMG_1236.JPG
 

StefanLK

Senior Member
Nou ik ben na vandaag ook weer een teleurstelling rijker.
De Karoq (besteld 29 maart) zou midden juli geleverd worden.
Vandaag kwam het nieuws dat deze is vertraagd tot oktober, heel verhaal over nieuwe wet en regelgeving en dat ik daarom nu een 2019 model zal ontvangen.
Ook de 1.5 motor met DSG zou niet meewerken aan een vlottere levering omdat deze pas na 2e kwartaal in productie zou gaan!?

Het zal wel weer...
 

StefanLK

Senior Member
Jaja sommige weten de forumregels nog niet uit hun hoofd
Sinds die kodiaqs er zijn krijgen velen een beetje een BMW / Volvo /Audi air over zich heen...
Niet allemaal hoor, maar wel die je een beetje persoonlijk aanspreken op een bijna erotische manier waar ik niet gediend van ben !

Maar gelukkig sta ik er boven en schijt ik naar beneden....:tongue:

Je weet dat ik op je avatar reageerde toch? Sorry als dat niet helemaal lekker overkwam. Wel mooie billen trouwens...

Overigens maak ik me geen illusies hoor, uiteindelijk rijd ik gewoon een Oostblok auto en is dat de reden dat er überhaupt centjes zijn voor een mini kodiaq :deuk:
 
Laatst bewerkt:

Kwark

Senior Member
Nou ik ben na vandaag ook weer een teleurstelling rijker.
De Karoq (besteld 29 maart) zou midden juli geleverd worden.
Vandaag kwam het nieuws dat deze is vertraagd tot oktober, heel verhaal over nieuwe wet en regelgeving en dat ik daarom nu een 2019 model zal ontvangen.
Ook de 1.5 motor met DSG zou niet meewerken aan een vlottere levering omdat deze pas na 2e kwartaal in productie zou gaan!?

Het zal wel weer...

Maandag ben ik bij de dealer. Ik zal eens navraag doen over de levertijd. Ook een 1.5 dsg besteld in maart. Zelfde verhaal. Leveren in juli. Ben benieuwd wat de computer er maandag voor productiedatum uitspuugt.
 
Bovenaan Onderaan