Karoq Vragen & Weetjes

hemi24

Forumguru
@De Stip : als het een naderhand gemonteerde trekhaak was, zou het de verklaring voor de hand liggend zijn dat de dealer z'n werk niet netjes had gedaan bij het terugplaatsen van de bumper...
 

De Stip

Forumguru
Nou, dat klopt als een bus @hemi24. De haak is er bij de dealer op gezet, omdat we destijds niet zeker wisten of de auto 1500kg mocht trekken ivm dat WLTP gedoe, als ik de haak er af fabriek op zou laten zetten. Achteraf een storm in een glas water en kostte me meer dan dat ik hem af fabriek had mee besteld. Overigens is de haak tussentijds al een keer vervangen en werkt nu naar behoren, omdat het eerste exemplaar nogal eens dienst weigerde. Zou aan het onderhoud liggen.... Viel me mee dat ze het geen product eigenschap noemden
 

JohnF

Lid
Hallo, ik ben nieuw hier op het forum. Na 3 nieuwe vw golf, nu de golf 7 variant ingeruild voor een mooie witte Karoq sportline business. Wordt in oktober geleverd. Omdat de dealer geen nieuwe Karoq had staan een paar vragen hier op het forum. Ik ga er vanuit dat het een 2021 model is. Het mediasysteem is een 8 inch Amundsen. Heeft iemand hiervan een paar afbeeldingen en of documentatie? In de folder staat nog het oude model volgens mij.
 

064harry

Donateur
Ja ... dat vind ik ook.
Hetzelfde geldt voor de airco en verwarming.
Het niet door een menu moeten scrollen om de temperatuur een graadje hoger of lager te zetten is heerlijk.
 

Pendragon

Forumguru
Bedankt voor de antwoorden. Ik heb zelf zojuist deze link gevonden: https://nl.skoda.be/over-skoda/connectiviteit

Blij dat de MIB 3 Amundsen nog steeds ‘echte’ draaiknoppen heeft voor volume en scrollen. Gelukkig niet alle functies via het scherm zoals in de Golf 8, Leon en Octavia.
Ik heb de Columbus zonder knoppen. Mis er niks aan. Volume doe ik eigenlijk altijd op het stuur. Navigatie gaat met 2 vingers in en uitzoomen prima. Verder heb ik virtual cockpit en daar kan ik navigatie full screen zien en met scroll wheel in en uitzoomen. Ik vind het zonder de knoppen veel mooier.
 

De Stip

Forumguru
Vandaag de eerste van 3 bestellingen van Ali binnen gekregen. Een kap voor over de accu en ik moet zeggen, dat ziet er best wel premium uit. Hij schuift zo over de accu, maar je hoort geen klik of zo. Weet iemand uit ervaring of dat zo hoort en of deze kap blijft zitten en niet door de motor ruimte gaat zwerven tijdens het nemen van hobbels en richels? We zijn zojuist teruggekomen van vakantie in Spanje en dan mag je altijd weer "genieten" van het Belgische wegennet. Blij dat ik de DCC dan in comfort modus kan zetten, om het geklapper enigszins te reduceren :)

IMG_9925.jpg IMG_9924.jpg
 

EdK

Forumguru
Gewoon paar parkers erin draaien of het gerammel accepteren als je dat gaat horen...wat ik niet vermoed
 
Bovenaan Onderaan