Karoq Vragen & Weetjes

Canon-Eye

Forumguru
Rechter scrollwieltjeherhaald indrukken geeft op mijn gewone mfd achtereenvolgens sinds start, sinds tanken en lange tijd.
Dat geldt dan meteen ook voor andere rijgegevens zoals gereden km, rijtijd, gemiddeld verbruik en gemiddelde snelheid.
 

hemi24

Forumguru
De tekst links bovenin komt volgens mij uit de boardcomputer en staat in die zin los van de gekozen weergave van het VC. Dit is als het ware een weergave van gegevens van het MaxiDot.
Als je het rechter scrollwieltje indrukt zou je moeten kunnen switchen naar “vanaf start” en “sinds tanken”.
Scrollen zou een andere waarde moeten geven...
 

Pendragon

Forumguru
Is die vet irritante piep uit te zetten, die de Karoq produceert als je met de draaiende motor de bestuurdersdeur hebt openstaan? Als ik de auto start met de deur open, dan gaat dat irritante ding al loeien. Of kan ik dat ding verwijderen???
Ja, dat kan zeker. Kan ook met obdeleven als app.
8545075dee8b0f4712a9b8b916d006ba.jpg
 

Pendragon

Forumguru
Als je in dat menu de klokken omhoog / omlaag doet veranderd de informatie in het digitaal display voor iets anders. Dat is volgens mij wat De Stip graag wil.
 

hemi24

Forumguru
Als je het middengedeelte op Overzicht (voertuiggegevens) zet, kun je met indrukken het rechter scrollwieltje de weergave linksboven veranderen tussen “lange tijd” / “sinds start” / “sinds tanken”.
Volgens mij krijg je bij actieve routegeleiding op die plek info van de navigatie.
Alles wat er linksonder staat kun je naar eigen smaak indelen via de instellingen van het VC.
 

Canon-Eye

Forumguru
Als je het middengedeelte op Overzicht (voertuiggegevens) zet, kun je met indrukken het rechter scrollwieltje de weergave linksboven veranderen tussen “lange tijd” / “sinds start” / “sinds tanken”.
Had ik dat in post #1176 al niet vrij exact beschreven? ;)
 

De Stip

Forumguru
Het is gelukt en vraag niet hoe,,,,, Via via kom je door wat menu's en kun je uiteindelijk kiezen uit de volgende drie, welke dan in die view links bovenaan geshowd worden;

lange tijd
sinds tanken
sinds vertrek

Ik heb hem nu maar op sinds vertrek gezet, niet dat ik die info nodig heb, maar het is nog de meest valide van die drie keuzes.
 

EdK

Forumguru
En zo zie je maar dat vooruitgang geen verbetering hoeft te zijn.
Deze drie keuzes die jij via via moet maken , ging voorheen nog heel makkelijk !
Bij de Fab3 is dit echt in 3 sec geselecteerd
 

Pendragon

Forumguru
Het is gelukt en vraag niet hoe,,,,, Via via kom je door wat menu's en kun je uiteindelijk kiezen uit de volgende drie, welke dan in die view links bovenaan geshowd worden;

lange tijd
sinds tanken
sinds vertrek

Ik heb hem nu maar op sinds vertrek gezet, niet dat ik die info nodig heb, maar het is nog de meest valide van die drie keuzes.
Heb je mijn posts met screenshots ook gezien? Je kunt er echt iets anders inzetten, totaal anders dan sinds tanken sinds lang en sinds vertrek. Dus een totaal andere functie. Even stoeien maar kan echt.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Pendragon

Forumguru
En zo zie je maar dat vooruitgang geen verbetering hoeft te zijn.
Deze drie keuzes die jij via via moet maken , ging voorheen nog heel makkelijk !
Bij de Fab3 is dit echt in 3 sec geselecteerd
In de Karoq ook hoor, als je maar weet hoe het moet
 
  • Leuk
Waarderingen: EdK
Dag beste mede forumleden:

ik ben bij mijn nieuwe Karoq aan het testen of ik op afstand de auto op slot kan doen. Daarnaast zou ik graag in de app zien of de auto wel of niet op slot staat.

heeft iemand hier ervaringen mee?
 

Pendragon

Forumguru
@topperruben Als je de Mijn Skoda App gebruikt dan kun je zien of je auto op slot staat en ook of hij op de rem staat (volgens mij alleen bij elektronische rem), zie bijlag rechts bovenin. Je kunt de auto daar niet op afstand op slot doen. Hiervoor heb je de Skoda Connect App nodig, maar zover ik weet werkt dat niet bij de Karoq (alleen bij Kodiaq en Superb).

Mijn Skoda App.jpeg
 
Dag Pendragon, Ik zie inderdaad dat (net als bij de geleverde foto) de parkeerrem op rood staat (is dit wel of niet actief?) en dat bij het slotje, deze wit gekleurd is (is de auto dan op slot of niet?).
 
Bovenaan Onderaan