Karoq Vragen & Weetjes

De Stip

Forumguru
De laatste schade is zoals zojuist in de garage is bekeken, slechts het vervangen van de zwarte spoiler aan de rechter onderzijde van de voorbumper. Zo'n onderdeel kost maar iets van 30 euro en het monteren ervan (bumper moet er wellicht even vanaf), kost nog eens 125 euro. Valt dus mee en daar zal de transporteur in kwestie wel blij mee zijn. Ik laat beide schades pas na de vakantie repareren hoor.
 

Pendragon

Forumguru
Ben bang van niet inderdaad. Ik vind de usb bij de achteruitkijkspiegel wel nice. Kun je veel handiger je dashcam aansluiten.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

De Stip

Forumguru
Leuke aanpassingen @Pendragon . Vooral die 360 area view zou ik graag gehad hebben. Ik hoopte dat die bij park assist geleverd werd, maar helaas.... Trailer assist is ook wel easy denk ik. Ik app jou en @CDK nog wel even een leuke promo filmpje daarover van VW :D
 
Kunnen we allemaal genieten!
eerst deze
dan deze

En wat betreft 360° area view zit alleen op de kodiaq business plus volgens de nieuwe prijslijsten!!
Zit wel standaard op de Seat Arteca Xcellence Business Intense.
 

hemi24

Forumguru
Is ook direct de meest luxe uitvoering v.w.b. de Ateca, dus dat het daar “standaard” op zit verbaast mij niet...

:koffie:
 

De Stip

Forumguru
Is die vet irritante piep uit te zetten, die de Karoq produceert als je met de draaiende motor de bestuurdersdeur hebt openstaan? Als ik de auto start met de deur open, dan gaat dat irritante ding al loeien. Of kan ik dat ding verwijderen???
 

Canon-Eye

Forumguru
Had je misschien toch een handbak moeten nemen...

Ik heb er ook last van, plus dat de elektronische handrem ook meteen vastslaat.
Best irritant bij het manoeuvreren op de vierkante cm met de caravan...
 

De Stip

Forumguru
Ik heb de vraag ook al uit staan bij @Pendragon , maar nu ook even aan de rest van het forum. Hoe pas ik de gegevens linksboven in het display aan? Nu staat er lange tijd en dat vind ik totaal niet boeiend.

5f698348-3688-4525-8c68-ea9c62efdd77.JPG
 

Chiel

Actief lid
@De Stip ga naar menu - wagen - virtual cockpit. Daar staan een paar standaard indelingen voor virtual cockpit en kun je ook zelf virtual cockpit indelen. De mogelijkheden verschillen met de indeling die je via view hebt gekozen.
Succes!
 
Bovenaan Onderaan