Karoq Vragen & Weetjes

EdK

Forumguru
Nu hopen dat het vervangen van de LED in de bestaande unit een beetje te doen is.
Licht voor een groot deel aan het formaat van je vingers en de lenigheid daarvan !
Dus heb je model worstevingers...... kijk dan vast om je heen wat familie of buren voor vingers hebben...
Let wel op, kijk alleen naar vingers op de rechter hand....:pardon:
 

johan72

Actief lid
Mij is het gelukt om het blikmetalen dekseltje met een kleine fittingschroevedraaier te verwijderen.
Metalen lipjes ombuigen op kopkant ombuigen en dan zijkanten met schroevedraaier iets wijder buigen.
Zie mijn topic voor foto, tekening en partnummer.

Ik heb eea bij SuperSkoda en Ali in bestelling staan, zodra dat binnen is zal ik mijn topic updaten.
 

De Stip

Forumguru
Hoi @De Stip ik zie meerdere lampjes bij hypercolor.de, zoals lees lampjes en lampjes voor de achterzijde. Mag ik nu aannemen dat als die lampjes niet led zijn dalijk ik in mijn karoq?

Geen idee welke uitvoering jouw Karoq heeft. De mijne is een Sportline Business en die heeft dus alles in LED, behalve het handschoenenkastje.
 

De Stip

Forumguru
Mij is het gelukt om het blikmetalen dekseltje met een kleine fittingschroevedraaier te verwijderen.
Metalen lipjes ombuigen op kopkant ombuigen en dan zijkanten met schroevedraaier iets wijder buigen.
Zie mijn topic voor foto, tekening en partnummer.

Ik heb eea bij SuperSkoda en Ali in bestelling staan, zodra dat binnen is zal ik mijn topic updaten.

Kun je die link even toevoegen aub?
 
@De Stip. Thnx voor je reactie. Ik heb de sportline dsg met alle denkbare opties besteld. Ik las ook ergens dat de bijvoorbeeld de achteruitrijlichten en achter knipperlichten niet led zijn. Zijn die bij jou dan wel led fabriek af? Thnx alvast
 

De Stip

Forumguru
Ik weet niet meer exact waar ik het besteld had, maar hierbij de info middels screenshots van destijds. Hopelijk kun je ermee uit de voeten.
 

Bijlagen

  • IMG_5835.jpg
    IMG_5835.jpg
    274 KB · Weergaven: 52
  • IMG_5836.jpg
    IMG_5836.jpg
    246 KB · Weergaven: 46

De Stip

Forumguru
Mij is het gelukt om het blikmetalen dekseltje met een kleine fittingschroevedraaier te verwijderen.
Metalen lipjes ombuigen op kopkant ombuigen en dan zijkanten met schroevedraaier iets wijder buigen.
Zie mijn topic voor foto, tekening en partnummer.

Ik heb eea bij SuperSkoda en Ali in bestelling staan, zodra dat binnen is zal ik mijn topic updaten.

Gelukt, dank je! Ik heb de unit uit elkaar gehaald en nu nog even een nieuw 5W5 lampje scoren in LED.
 

De Stip

Forumguru
Ik heb de dashboardkast lampjes zojuist besteld bij Bol.com, niet de goedkoopste, maar wel snel in huis.

https://www.bol.com/nl/p/philips-ultinon-led-w5w-t10-6000k-11961ulwx2/9200000107754805/

Lampje in het dashboard kastje geplaatst en werkt prima. In eerste instantie dacht ik van niet, maar als je de LED een keertje omdraait, doet hij het wel.
Zojuist ook de kofferbak LED unit ontvangen en geplaatst, die ik bij Superskoda besteld had. Overdag kun je het effect niet zo goed zien, maar ik zie wel dat er een enorme bak licht uit komt. De unit is iets groter dan de originele LED die ik nu in de plus heb.... Maar het is plug and play. Als het net zo goed werkt als in mijn Octavia (al zaten er daar wel 2 stuks in), dan ben ik zeer content.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan