Karoq Vragen & Weetjes

Topic in 'Karoq' gestart door BramBam, 01-02-2018.

1. Pendragon

Pendragon Forumguru Donateur

Je zorgt ermee dag de wielen iets meer naar buiten komen te staan. Standaard staan ze erg diep in de wielkast. Het is een extra stukje metaal tussen de as en de velg. Op de ene foto kun je dat stuk zien zitten.

CDK vindt dit leuk.

2. EdK

EdK Forumguru

een opvulplaat !
    Nut ?? dat je wielen wat meer naar buiten komen te staan...

3. CDK

CDK Forumguru

Was gezellig @De Stip :thumbsup:
    Echt een super strakke Karoq heb je, daar kan ik echt van genieten hoe je die aangekleed hebt :jaja:

De Stip en Pendragon vinden dit leuk.
  4. Mooi hoor is de karoq ook verlaagd.

5. De Stip

De Stip Forumguru Donateur

Nope, hij heeft DCC en deze combinatie bevalt me prima. Met DCC schijnt het chassis ietsje lager te zijn dan zonder, ik begreep iets van 1,5 cm. Je kunt er als je wilt nog een Eibach set onder monteren, maar daar ben ik op dit moment (nog) niet in geïnteresseerd.

6. 064harry

064harry Forumguru Donateur

Mijn machientje (Clever Edition) staat ook veel lager dan de meeste andere Karoq soorten. Vraag me niet waarom... ik vind het wel mooi staan.

7. Pendragon

De mijne staat ook lager.... 3cm, maar wel met Eibach. Staat gewoon veel mooier (vind ik).

CDK vindt dit leuk.
  8. Antera

Antera Forumguru Donateur VCDS support

9. Pendragon

@De Stip heb je misschien nog een paar foto's van hoe de velgen nu voor en achter in de wielkasten zitten?

CDK vindt dit leuk.
  10. De Stip

@Pendragon dat fiks ik morgen even voor je bij daglicht.

Pendragon en CDK vinden dit leuk.
  11. Pendragon

Super, dank je wel

12. De Stip

Een tijdje gelden meldde ik reeds dat er tot onze verbazing vanaf MY20 geen zaklamp meer in de kofferbak van de Sportline Business word geleverd. Dat vind ik nog steeds raar en niet simply clever, maar daarbij is het zicht 's avonds in de kofferbak ook minimaal. Je komt echt 1 lamp te kort nu. Baal ik van!

13. De Stip

IMG_8341.jpg IMG_8342.jpg IMG_8344.jpg

den takken, Pendragon, ertromp en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. EdK

EdK Forumguru

Maar goed er zit er dus nu 1 gewone in als ik t goed begrijp
    Dat is bij mijn Fabia en voorheen de RR en de Yeti ook het geval.
    Als er een normaal gloeilampie in zit zou je die eens kunnen wisselen voor een LED.
    En als je dan nog niet genoeg licht hebt dan bestel je een tweede lamp module en bouw je die aan de andere zijde in.
    Daarna wat dradjes van ene lampie naar andere brengen en je hebt een ZEE van licht in die kofferbak...

Ojah mocht het dan teveel zijn, loop langs Pearl en koop er een zonnebril

Arjann vindt dit leuk.
  15. Pendragon

@De Stip dank je wel voor de foto's! Mijn auto staat nog 3cm lager. Zitten de velgen nog binnen de kasten? Altijd moeilijk te zien op de foto. Tip van Mark: waterpas erlangs, dan zie je het

De Stip en CDK vinden dit leuk.
  16. De Stip

@Pendragon, ik zou gewoon zo'n setje spacers bestellen en monteren. Bevalt het niet, dan stuur je ze terug. Je kunt ook bij de betere banden handel terecht. Die hebben ze vast wel op voorraad en snappen dat je ze wilt testen.
    Zelf denk ik dat de mijn wielen niet volledig meer binnen de wielkasten vallen. Hoeft voor mij ook niet, want dit effect wilde ik juist bereiken. Maar wat het doet icm die verlaging, dat kan ik je helaas niet zeggen.

Pendragon vindt dit leuk.
  17. Pendragon

@De Stip Dank je wel. Ik ga meten en kijken wat ik ga bestellen.

De Stip vindt dit leuk.
  18. 064harry

064harry Forumguru Donateur

@De Stip & @Corné de Kluijver ... Wat een gerse machines!
    Zien er beiden VET uit!

Ik ben erg aan het twijfelen of ik een Chrome delete zal doen. Het ziet er kek uit.

CDK en De Stip vinden dit leuk.
  19. De Stip

Hoeft niet perse hoor @064harry , iets unieks bedenken, daar is natuurlijk ook niets mis mee ;) Maar ga je gang hoor. Hoe meer coole Skoda's, hoe beter wat mij betreft :D

CDK vindt dit leuk.
  20. De Stip

Net even de Karoq in bad gedaan. Ik heb er aan de achterzijde zo'n kentekenplaat houder zonder reclame op zitten en zag dat er direct onder de houder een soort van gleuf/uitsparing zit in het plaatwerk van de achterklep. Een beetje in het zicht dus. Hoort dat, of zit de houder met plaat iets te hoog gemonteerd?

Deel deze pagina