Karoq Vragen & Weetjes

Topic in 'Karoq' gestart door BramBam, 01-02-2018.

1. De Stip

De Stip Forumguru Donateur

Dus je denkt dat het wel te activeren is bij onze Karoq @Antera? Ik ga overigens ook even zeer geïnteresseerd naar die door @Corné de Kluijver voorgestelde Ghost systemen kijken hoor.

2. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

En als je de stekker van de aanhanger eruit haalt als de auto is vergrendeld gaatie ook herrie schoppen ;)

3. Antera

Antera Forumguru Donateur VCDS support

Klopt was ik vergeten te melden :-)

Japanese Power vindt dit leuk.
  4. De Stip

Kan ik dat dan alsnog laten activeren @Antera?

5. De Stip

Wie is er handig met Voicecontrol? Ik krijg het niet voor elkaar helaas. Of kan ik het ergens terugvinden om te installeren? Bij het indrukken van de knop, links op het stuur, geeft hij aan dat Voicecontrol niet werkt.

6. 064harry

064harry Forumguru Donateur

Je hebt het boekje erbij gehad? Ik bedoel.... auto op contact e.d.?

7. De Stip

Yep, beide gedaan. Het lijkt wel alsof hij niet begrijpt wat er bedoeld word. In het boekje staat dat niet alle talen werken met spraak controle. Het zou toch niet zo zijn dat NLD niet kan icm spraak controle?

Laatst aangepast: 15-11-2019
  8. 064harry

064harry Forumguru Donateur

Hmmmm dan weet ik het ook effe niet.
    Ik weet alleen wanneer je de knop ingedrukt blijft houden dat SIRI op mijn iPhone geactiveerd wordt... Misschien kun je daar iets mee?

9. Pendragon

Pendragon Forumguru Donateur

Getest:

In het Nederlands
    1 keer indrukken, voice control auto
    Ingedrukt houden, voice control Android Auto

10. Antera

Dit is standaard actief als het alarm gecodeerd is.

11. De Stip

@ Antera, hoe kan ik dat dan checken?

12. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

In je auto gaan zitten, alles vergrendelen, even wachten en portier openen. Volgens mij gaatie dan pepperen...

De Stip vindt dit leuk.
  13. De Stip

gedaan @Japanese Power , er gebeurt niets. De deur gaat netjes open en het enige dat je merkt, is dat de spiegels niet uitklappen. Het zal dus niet in mijn Karoq zitten, of wellicht toch niet geactiveerd @Antera

Japanese Power vindt dit leuk.
  14. De Stip

Ik heb het voor elkaar en het werkt. Wel even wennen aan de te geven commando's maar goed. Dank voor de tips.

Pendragon vindt dit leuk.
  15. Antera

@De Stip dan zit er in jouw auto geen origineel alarm en is deze ook niet naderhand geactiveerd

16. De Stip

Vandaag een gezellig bezoek aan @Corné de Kluijver gebracht en samen de spacers onder de Karoq gezet. Het is inderdaad net even dat stukje extra wat de auto op z'n winterset wat meer smoel geeft. Meteen over eens dat de zomerset ook een lagere ET waarde (dan uiteraard zonder de spacers) gaat krijgen.
    En gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om beide wagens op de foto te zetten. Wat een prachtig bull is die Kodiaq!
    Nogmaals bedankt voor de hulp, koffie en gezellig praatje Corné.

IMG_8319.jpg IMG_8320.jpg IMG_8321.jpg IMG_8322.jpg IMG_8323.jpg IMG_8324.jpg

Laatst aangepast: 16-11-2019
  17. KrukasLager

KrukasLager Nieuw lid

@De Stip, ik denk dat je een lagere ET waarde bedoeld. Als je een hogere ET waarde neemt komt de velg juist naar binnen.

Corné de Kluijver vindt dit leuk.
  18. De Stip

Aangepast!

19. Pendragon

Pendragon Forumguru Donateur

Kan het op de foto's niet super goed zien, maar ik ga dit zeker ook doen.

Corné de Kluijver vindt dit leuk.
  20. DannyF

DannyF Lid

Ik ben niet zo technisch, maar wat is een spacer en wat is het nut/doel. Ik word niet echt wijzer van de foto's

Deel deze pagina