Karoq Vragen & Weetjes

Topic in 'Karoq' gestart door BramBam, 01-02-2018.

1. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Heb je wellicht een fotootje @De Stip ?

2. 064harry

064harry Forumguru Donateur

IMG_1920.jpeg IMG_1921.jpeg IMG_1922.jpeg
    Zo ziet het er bij mij uit...

3. De Stip

De Stip Forumguru Donateur

Bij jou @064harry zit er een onderplaat met reclame op. Daardoor zie je inderdaad die uitsparing niet. Morgen zal ik bij daglicht een foto maken van onze Karoq @Japanese Power

Japanese Power vindt dit leuk.
  4. LdN

LdN Forumguru

@De Stip
    Of er een verdieping in het plaatwerk zit kan ik me niet eens meer herinneren toen ik de plaat er af had omdat hij niet goed vast zat
    en ook rammelde.
    Wat ik wel weet dat er niet geboord hoeft te worden om de plaat vast te zetten, er zitten een soort kunststof moeren in het plaatwerk
    waar de kentekenplaat of kentekenplaat houder met gewone schroeven in vastgezet zit.
    Een kentekenplaat houder zonder reclamebalk is kleiner dus misschien einde sleufgaatjes?

064harry vindt dit leuk.
  5. EdK

EdK Forumguru

Gewoon ff de blauw/gele plaat eraf en kijken wat je kunt schuiven met de houder zodat hij naar je wens zit.....

6. De Stip

Mijn plaat zit vast met popnagels, dus schuiven gaat hem niet worden. Een van de kids heeft de Karoq mee, dus de beloofde foto is nog niet gemaakt.

7. 064harry

IMG_1846.jpeg IMG_1847.jpeg IMG_1848.jpeg

Kan iemand dit in Jip en Janneke taal uitleggen? De ene keer is het oranje, de andere keer wit. Ik weet dat als het symbool zoals in afb. 1 wit is dat de sensoren gaan piepen.
    Maar houdt dat dan automatisch in dat wanneer het symbool oranje is (afb 1) de automatische noodstop niet geactiveerd is?

8. hemi24

hemi24 Forumguru

@064harry : lijkt me dat het zo zou moeten werken; wel zo handig als je bijvoorbeeld een aanhanger wilt aankoppelen...

9. De Stip

Ik snap het ook niet voor de volle 100% hoor @064harry Benieuwd wat de antwoorden zullen zijn.....

10. De Stip

IMG_8374.jpg IMG_8375.jpg

11. 064harry

Morgen de Wintercheck.
    Zijn de vloeistoffen e.d. eigenlijk inbegrepen?

12. Japanese Power

Lijkt me inderdaad een standaard uitsparing voor een kentekenplaat @De Stip . Ik heb ook wat zitten googelen op afbeeldingen van Karoq’s zonder gemonteerde kentekenplaat en je ziet wat er zit. Zie alleen het nut van deze plaats niet zo in aangezien elk land z’n eigen afmeting van een kentekenplaat met al dan niet een houder heeft.

13. 064harry

Vorige week winterwielen eronder gedaan.
    Vandaag dus een wintercheck bij de dealer.
    Had ik een storing dat mijn rechter achterwiel druk verloor.
    Schroef in m'n hagelnieuwe winterband.
    En natuurlijk op zo'n rare plek dat een prop schieten eigenlijk niet kan/mag.
    Nieuwe band niet op voorraad dus besteld. Voor nood toch maar een prop erin en donderdag de nieuwe band erop.

Werd ik vanmiddag gebeld door SKODA Connect.
    Zij kregen een melding van mijn auto, dat mijn rechter achterwiel druk verloor!

Top service daar bij SKODA!

14. Japanese Power

Jij noemt het topservice. Ik noem het Big Brother. Een band die leegloopt wordt door het systeem al aangegeven. Wat gaat dat Skoda NL nu aan. Bij noodsituaties kan ik me nog wel een voordeel indenken. Ik vind het persoonlijk nogal ver gaan en jij vind het super. Ieder z’n ding...

EdK vindt dit leuk.
  15. EdK

EdK Forumguru

Ach als je de bandenreset had gedaan was de melding waarschijnlijk niet doorgekomen..
    Krijgt Skoda weer melding dat alles goed ist....

16. den takken

den takken Lid Donateur

Ik vind het een pracht van een service. Niet iedereen is een autofreak. Dus kan die boodschap eventuele gevaarlijke situaties voorkomen.

17. 064harry

Ja ... tuurlijk. Nee je moet er achterkomen als je weg wilt rijden. Liever een berichtje vooraf.

18. 064harry

Ow.... en de vloeistoffen e.d. zijn van het huis! Lol.
    2 Ltr ruitensproeiervloeistof.

19. @De Stip die nummerplaat is sowieso vrij lomp gemonteerd, buiten dat die de uitsparing net niet helemaal overlapt hebben ze met de schroef er ook een hele deuk in getrokken.

20. De Stip

@Frank_Rapid Spaceback nu je het zegt, op de foto ziet dat er niet best uit :nono: Morgen even bij daglicht bekijken. Het is ook f*ck als ik de achterklep open en sluit, want dan rolt er een deel van een popnagel rond. Terwijl ik ze daarvoor had gewaarschuwd omdat ik daar allergisch voor ben. Het is toch een kleine moeite om het in een keer goed te doen?

Pendragon vindt dit leuk.

Deel deze pagina