Karoq Vragen & Weetjes

De Stip

Forumguru
Vandaag een gezellig bezoek aan @Corné de Kluijver gebracht en samen de spacers onder de Karoq gezet. Het is inderdaad net even dat stukje extra wat de auto op z'n winterset wat meer smoel geeft. Meteen over eens dat de zomerset ook een lagere ET waarde (dan uiteraard zonder de spacers) gaat krijgen.
En gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om beide wagens op de foto te zetten. Wat een prachtig bull is die Kodiaq!
Nogmaals bedankt voor de hulp, koffie en gezellig praatje Corné.

IMG_8319.jpg IMG_8320.jpg IMG_8321.jpg IMG_8322.jpg IMG_8323.jpg IMG_8324.jpg
 
Laatst bewerkt:

Pendragon

Forumguru
Ik ben niet zo technisch, maar wat is een spacer en wat is het nut/doel. Ik word niet echt wijzer van de foto's
Je zorgt ermee dag de wielen iets meer naar buiten komen te staan. Standaard staan ze erg diep in de wielkast. Het is een extra stukje metaal tussen de as en de velg. Op de ene foto kun je dat stuk zien zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

De Stip

Forumguru
Nope, hij heeft DCC en deze combinatie bevalt me prima. Met DCC schijnt het chassis ietsje lager te zijn dan zonder, ik begreep iets van 1,5 cm. Je kunt er als je wilt nog een Eibach set onder monteren, maar daar ben ik op dit moment (nog) niet in geïnteresseerd.
 

064harry

Forumguru
Mijn machientje (Clever Edition) staat ook veel lager dan de meeste andere Karoq soorten. Vraag me niet waarom... ik vind het wel mooi staan.
 
Bovenaan Onderaan