Karoq Vragen & Weetjes

Pendragon

Forumguru
Ben ik blij dat ik een kleur heb die niet zo vaak voorkomt Zo saai al dat grijs/zwart/wit. Ben in de afgelopen tijd in NL nog maar 1 andere in de kleur Emerald Green tegengekomen. Krijg echt dagelijks complimenten over de kleur.
 

De Stip

Forumguru
Gisteren was ik even bij de Skoda dealer, Korterink in Zwolle. Wat een aardige verkoper trof ik daar zeg. Ik was er gewoon even om wat rond te neuzen en vertelde dat ik zelf al een Karoq gekocht heb en benieuwd was naar de MY2020 uitvoering. Er ontstond een leuk gesprek en hij liet me een Karoq zien die in de werkplaats gereed werd gemaakt voor aflevering (zie de foto's).
Wat mij betreft erg geslaagd om de SKODA aanduiding en dergelijke te verwijderen. Mooie die cleane achterzijde van de Karoq!

Fijn weekend, ook voor de fabriekslui in Tsjechië. Want maandag gaan ze starten met de bouw van onze Karoq en moeten ze goed uitgerust zijn :D
 

Bijlagen

  • IMG_7862.jpg
    IMG_7862.jpg
    82 KB · Weergaven: 180
  • IMG_7861.jpg
    IMG_7861.jpg
    91,7 KB · Weergaven: 181
  • IMG_7863.jpg
    IMG_7863.jpg
    80,5 KB · Weergaven: 164

Canon-Eye

Forumguru
De rijgegevens "Sinds start", "Sinds tanken" en "Lange tijd" op het MFD (tussen de klokken) kunnen ook met stuurbediening worden gekozen (rechter scrollwieltje kort indrukken) of op nul gezet (wieltje lang indrukken). Althans, dat werkt bij mijn Leon zo dus ik neem aan dat dat bij de Skoda's niet anders is.
Dit werkt m.i. veel makkelijker dan via het menu.
 

De Stip

Forumguru
Potverdikkie, dat is simply and not clever zeg. Vandaag aan het klussen geweest aan mijn Karoq (remklauwen enz) en ik zag dat er in onze auto geen zaklampje zit, zoals in andere Karoq's te zien is..... Iemand enig idee? Wij hebben een MY2020 uitvoering en word aanstaande vrijdag afgeleverd.
 

Bijlagen

  • IMG_8017.jpg
    IMG_8017.jpg
    69,9 KB · Weergaven: 98

Pendragon

Forumguru
Ik heb een Sportline Business en die is full options, dus ook met LED

Even check gedaan op de Skoda configuratie site en alleen bij de Ambition zit die lamp er niet bij, bij alle andere versies is het gewoon bij de standaard uitrusting. Full LED maakt dus niks uit, wat ik dacht.
 

EdK

Forumguru
Ach joh Ac tion heeft Led lampies vanaf 1,95...... komt waarschijnlijk nog meer licht vanaf..:nailbiting:
 

064harry

Forumguru
Ik heb het ook niet in mijn Clever Edition. Had het in mijn vorige auto wel maar in die 7 jaar nog nooit gebruikt
 

rogierl

Senior Member
Naja; bij mij is dit lampje ook verantwoordelijk voor het licht IN de kofferbak. Dat kan wel handig zijn....
 
Bovenaan Onderaan