Karoq Vragen & Weetjes

Zal de dealer er eens over aanspreken. Het was een demo-wagen, misschien is hij tijdens een proefrit gebruikt en is men vergeten hem terug te plaatsen
 

Japanese Power

Donateur
Ben toch benieuwd of er mensen zijn die de paraplu daadwerkelijk (gaan) gebruiken overigens.
Heb er ook 2 in de portieren zitten. Denk als ik de Kodiaq over 3 jaar inlever ze er nog steeds ongebruikt inzitten.
 

EdK

Forumguru
Denk als ik de Kodiaq over 3 jaar inlever ze er nog steeds ongebruikt inzitten.
Tsja en dan zijn ze misschien zo verkleefd dat ze niet eens meer open gaan...:pardon:

Maar weet je vrouw wel dat er paraplu's inzitten ? Dat zijn vaak de personen die ze juist gebruiken....
 

Canon-Eye

Forumguru
Denk als ik de Kodiaq over 3 jaar inlever ze er nog steeds ongebruikt inzitten.
Zal ook van het weer afhangen...:pardon:




Ik heb al vele jaren (veel eerder dan dat Skoda met dat idee kwam) een inschuif-Knirps parapluutje in de kofferbak liggen.
In al die tijd misschien 4 of 5x gebruikt, maar bij die gelegenheden was ik dan toch wel erg blij dat ik 'm had... :jaja:
 

EdK

Forumguru
Tsja hier is der één af en toe in de wagen die kroeshaar heeft....
En tsja hoe groot of klein de plu ook is , als dat haar maar droog blijft anders hebben ze er weer een werkkkkkk aan...
 

De Stip

Forumguru
Vandaag mijn Karoq opgehaald en ben er kei blij mee. Nu uiteraard maximaal uitproberen van alle gadgets en dat zijn er nogal wat zeg.... Ik kan alleen nog nergens in het menu vinden hoe ik DCC verder kan instellen. De auto heeft een rijmode keuze, maar dat hebben ze allemaal. Bij DCC zou ik zelf het een en ander kunnen configureren toch? Ook de (wat je er ook van vind) dynamische sound processor. Tot op heden hoor ik daar niets van.....

Er hoort toch ook een onderhoudsboekje bij de auto? Ik heb er nu slechts een instructie boekje bij ontvangen, wellicht ligt deze nog bij de dealer. Zal eens navragen.

My Skoda connect nog niet, want de app zegt dat de KM stand niet klopt. Raar!
 

Pendragon

Forumguru
@Pendragon Wat wil er niet lukken dan?
Ik heb een iPhone ... maar dan kan niet zoveel verschil maken.
Bij mij doet ie het als een tiet.
Heb al een ticket open bij Skoda. Mijn vorige telefoon was Android 9. Toen ging het nog wel. Notificaties waren wel vaak veel te laat en soms moet ik ineens opnieuw mijn gegevens invoeren. Nu met Android 10...ik start de app en deze sluit gewoon weer. Geen foutmelding, helemaal niks. Alles geprobeerd. Niks helpt. Ik wacht nu hun reactie af.
 

064harry

Forumguru
Ik moet wel bekennen dat ie de ene keer vlotter is dan de andere keer.
Soms zodra ik de deur openmaak krijg ik een melding, de andere keer pas als ik er al lang en breed mee onderweg ben.
Dat zal wel aan de data dekking liggen oid
Ik nogal dicht aan de grens met Duitsland
 
Allereerst: ik heb geen flauw idee of ik met deze vraag in dit topic wel terecht kan, maar hoop van wel.
Wij rijden de eerste maal DSG. Een 1.5 TSI. Nu bij het manoeuvreren aan lage snelheid (vanuit stilstand, wielen onder een hoek) zowel vooruit als achteruit, maakt de auto steeds een geluid alsof de remblokken nog in contact staan met de schijven. Is dit normaal?
 
Bovenaan Onderaan