Karoq Vragen & Weetjes

De Stip

Forumguru
Bij de mijne ook en heb de dealer aan het werk gezet om uit te zoeken hoe het zit. Het is toch raar dat dit gebeurt? Zou het iets te maken kunnen hebben met verschillende fabrieken waarin de Karoq word gebouwd? Zou toch niet uit mogen maken lijkt me?
 

rogierl

Senior Member
Bij de mijne ook en heb de dealer aan het werk gezet om uit te zoeken hoe het zit. Het is toch raar dat dit gebeurt? Zou het iets te maken kunnen hebben met verschillende fabrieken waarin de Karoq word gebouwd? Zou toch niet uit mogen maken lijkt me?
Ik ben benieuwd. Houd je ons op de hoogte?
 

De Stip

Forumguru
Geen idee, maar omdat ik ergens op ons forum las dat er verschillende bouw plaatsen zijn, leek me dat een mogelijke oplossing. Al zou dat wel heel raar zijn.
 

hemi24

Forumguru
Als je goed leest in de configurator zul je zien dat er bij de Sportline business staat “kofferbakverlichting”, terwijl hier bij de Business edition heel duidelijk staat “Uitneembare LED lamp in de bagageruimte”

Plaatjes zeggen niks bij de door Pon opgestelde configurator...

@KrukasLager : lees zelf even zou ik zeggen! Dan kun je zien dat beide varianten een afsplitsing zijn van de standaardversie en naast elkaar zijn gepositioneerd, niet boven elkaar...
 
@KrukasLager : lees zelf even zou ik zeggen! Dan kun je zien dat beide varianten een afsplitsing zijn van de standaardversie en naast elkaar zijn gepositioneerd, niet boven elkaar...

Het lijkt er inderdaad op dat ze naast elkaar staan.

Ik ben het ook eens met Stip dat het mij eigenlijk ook niet zou uitmaken of het er nou wel of niet in zit.
Het enige voordeel zou kunnen zijn dat het een onboard 2xAA batterijen oplader is (ik zag in de manu al staan dat er en Ni-mH batterijen in gaan).
 

064harry

Donateur
Welkom. Als u een vraag heeft, dan kunt u hier een chat starten

Ik14:18
Hoort er een paraplu bij en Karoq Style geleverd te worden (onder de passagierszetel)?

Lisa heeft deelgenomen aan de chat

Lisa14:19
Goedemiddag en welkom op de chat, hieruit maak ik op dat er bij jou wel een paraplu is geleverd? Of begrijp ik je verkeerd?

Ik14:22
Iemand anders heeft een Style gekregen maar zonder paraplu. Vandaar de vraag

Lisa14:22
En jij had zelf wel een paraplu? Of had die ander verwacht een paraplu erbij te ontvangen?

Ik14:23
Ja ... in de mijne zat er 1 onder de stoel. En hij heeft er geen. Dus wij weten het niet...

Lisa14:24
Ik snap het! En waar hebben jullie de auto aangeschaft?

Ik14:24
Ik heb geen idee waar hij hem vandaan heeft.

Ik14:25
Je bedoelt of hij nieuw is?

Lisa14:26
Ik bedoelde in eerste instantie bij welke vestiging, wellicht hebben sommige vestigingen de actie dat je er een paraplu bijkrijgt en de anderen niet. Maar waren beide auto's nieuw?

Ik14:28
Ja .. maar wij weten dus niet of het zo hoort of niet

Lisa14:29
Nee ik wil dat best even voor je nagaan hoor, jullie hebben dus beide de KAROQ Style?

Ik14:33
Nee, ik heb een Clever Edition

Lisa14:34
Oke, dat verklaart een hoop. Bij sommige uitvoeringen zit er een paraplu inbegrepen en bij anderen niet namelijk, ik dacht dat jullie beide dezelfde uitvoering hadden! Heb je verder nog vragen of kan ik je nog ergens anders mee helpen momenteel?

Ik14:35
Maar de vraag blijft: hoort er in een Karoq Style een paraplu?

Lisa14:36
Nee, niet standaard in elk geval. Heb je verder nog vragen?

Ik14:37
Okay. Helder. Dank je wel. Nee , geen verdere vragen meer

Lisa14:38
Oke, mooizo! Fijne dag gewenst dan!

Ik14:38
Dank voor de service!

Lisa14:38
Daar zijn we voor!
 

hemi24

Forumguru
Volgens mij is bij de Karoq doorgaans de paraplu een accessoire.

Dit zijn meer standaard gimmicks in de Superb en de Kodiaq
 

EdK

Forumguru
meer standaard gimmicks in de Superb en de Kodiaq
HOHO... im nijn Fabia 3 zit er ook 1 standaard meegeleverd in een bakkie onder bijrijdersstoel !!

Tsja alleen de grote ervan is maatje kinder paraplu tot 10 jaar..... Maar goed zit er dus wel bij !
 
Bovenaan Onderaan