Karoq Vragen & Weetjes

M@cer

Lid
Ja die ook.. Daar is het verschil inderdaad nog wat groter met dat echte witte licht...

Nu alleen nog de logo's zwart.. Ben nog aan het twijfelen tussen plastic dip of de zwarte logo's van superskoda..
 

De Stip

Forumguru
Ik zou Superskoda doen. Werkelijk top kwaliteit en als je goed kijkt, zie je de metallic spikkeltjes ook in de zwarte emblemen. En als je dan toch bezig bent, bestel dan ook de zwarte naafdoppen voor je wielen bij Superskoda. Ziet er net zo top uit en maakt je wagen echt af.
 

sg1987

Lid
@sg1987, die kan je gewoon bij je dealer bestellen.

Blijkbaar is het niet mogelijk om die wielkastbeschermers achteraf te plaatsen :(
Of ze moeten heel de wagen afbreken en terug opbouwen blijkbaar.
Moest er iemand een adres kennen waar ze dit wel doen, laat het maar aan mij weten..
Ik ga dan maar een wrap in matzwart laten aanbrengen waar normaal die wielkastbeschermers komen. Dan hoop ik visueel hetzelfde effect te hebben.
 

Japanese Power

Donateur
Blijkbaar is het niet mogelijk om die wielkastbeschermers achteraf te plaatsen :(
Of ze moeten heel de wagen afbreken en terug opbouwen blijkbaar.
Ik geloof daar niet veel van. Een forumlid hier heeft ze ook naderhand laten monteren. Durf alleen niet te zeggen wie dat was. Even zoeken denk ik.

Edit: gevonden, zie deze post en neem even contact op met @Mark146
 

sg1987

Lid
sg1987, vind je het dan zo mooi om optisch NOG grotere wielkasten te hebben? :jaja:

Absoluut.
Het gaat gewoon over het feit dat zonder die kunststof rand er iets ontbreekt aan die wielkasten. Voor en achter een hele hoop zwart dat onderbroken wordt door wielkasten.. zonder zwart.
Is ook zo goed als de enigste SUV die dat niet heeft. het stoort me zwaar.
 

064harry

Donateur
En nu ik toch bezig ben, nog een vraag. Wie heeft er reeds ervaring met die mooie Car Bags voor in de Karoq? Ik zag een aanbieding van rond de 300 euro, voor een set van 6 tassen, precies op maat.

Ik gebruik de tassen van Thule. Erg tevreden over. Normaal gaan ze in mijn dakkoffer. (4 tassen)
Dit jaar gewoon in de kofferruimte.

IMG_1532.jpeg
 

Pendragon

Forumguru
Absoluut.
Het gaat gewoon over het feit dat zonder die kunststof rand er iets ontbreekt aan die wielkasten. Voor en achter een hele hoop zwart dat onderbroken wordt door wielkasten.. zonder zwart.
Is ook zo goed als de enigste SUV die dat niet heeft. het stoort me zwaar.
Helemaal eens. Ik vind de wielkasten met de kunststof rand ook echt veel mooier en maakt het af als 1 geheel. Zonder lijken de wielkasten best raar. Kom regelmatig 1 tegen die het niet heeft..ben blij dat ik het wel heb
 

De Stip

Forumguru
Heeft er iemand van jullie ervaring met de volgende combinatie; Rubber matten met een aluminium voetsteun. Ik heb de voetsteun bij Supersoda besteld en die word bij aflevering in de Karoq gemonteerd. Maar ik heb tevens de rubber mattenset besteld bij de dealer en nu lees ik op een Duitse Skoda site, dat deze combi niet wenselijk is, ivm de pasvorm. De mat zou niet mooi recht liggen, daar er ruimte tekort is :pieker:
 

Japanese Power

Donateur
De populairste kleuren op de Karoq

Van de Skoda Karoq op Nederlandse kenteken is het gros gespoten in een grijze tint. Maar liefst 45% van het wagenpark is grijs van kleur. Het is met afstand de populairste tint voor de SUV. Na grijs volgt zwart, waarin 21% van de geregistreerde auto’s is gespoten. Wit volgt op de derde plaats met een aandeel van 17,3%. De resterende 17% wordt ingevuld door blauw, groen, rood en bruin. In laatstgenoemde kleur rijden slechts 78 Karoq's rond.

Bron: Autoweek
 
  • Leuk
Waarderingen: Jrtt
Bovenaan Onderaan