Karoq buitenkant opsmuksels

CDK

Forumguru
Netjes hoor! Veel plezier er mee en probeer ze heel te houden ;)
Nog nagedacht over een setje Eibach veren? Dan zou het nóg beter staan ;)
De kleur staat echt super bij het Business Grey :jaja:
 
Een vraagje... Ik zou de grill-lijst graag zwart willen maken. Nu las ik dat een aantal van jullie dit reeds gedaan hebben, maar ik vroeg me af of dat makkelijk gaat? Ik heb 'm bij superskoda besteld, maar las ergens ook dat het vervangen van die lijst best ingewikkeld is. Moet de hele bumper/grill/radar los? Of is het goed te doen? Dealer vond het erg ingewikkeld; die kon niet zeggen hoe de lijst gemonteerd moest worden en hoeveel tijd het zou kosten... Zit ik hier goed voor tips? :D
 

Beauri

Forumguru
Nope! Ik wil ‘m niet lager hebben.

Ik ook niet.... tot nu dan, heb pas 400km op de teller staan, alleen als ie wel heel erg zijwind gevoelig blijkt, dan wil ik er nog wel een keer over denken, tot nu toe bevalt het comfort prima.

De tint van de velgen staat hem uitstekend, errug mooi plaatje zo:thumbsup:
 

Beauri

Forumguru
Een vraagje... Ik zou de grill-lijst graag zwart willen maken. Nu las ik dat een aantal van jullie dit reeds gedaan hebben, maar ik vroeg me af of dat makkelijk gaat? Ik heb 'm bij superskoda besteld, maar las ergens ook dat het vervangen van die lijst best ingewikkeld is. Moet de hele bumper/grill/radar los? Of is het goed te doen? Dealer vond het erg ingewikkeld; die kon niet zeggen hoe de lijst gemonteerd moest worden en hoeveel tijd het zou kosten... Zit ik hier goed voor tips? :D

Tip? Ik heb het voor de aflevering door de dealer laten doen, samen met de emblemen, spiegelkapjes en de deurbescherming, bij die operatie zijn de emblemen en de chroomen sierrand gesneuveld, heb als aandenken nog wel de rode spiegelkapjes, voor het geval dat......

Kan je helaas niet verder helpen met montage tips, het schijnt idd wat werk te zijn, er is een video van op Youtube, niet van een Karoq, wel van een Skoda model, kun je een idee krijgen van de klus die de klusser eraan gaat krijgen.
 
@Beauri Helaas is hij net afgeleverd vorige week... Beetje te laat aan gedacht... :S

Is dat wrappen een alternatief? Zou zelf ook liever hoogglans zwart hebben, maar ik ben zelf niet per se heel handig, dus zelf de gril aanpassen... :D
 

EdK

Forumguru
Mooie velgen, alleen waarom plakken ze de loodjes aan de zichtzijde en niet aan de achterzijde zodat je ze niet ziet !!??
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@giuro, grille kan inderdaad gewoon blijven zitten. Kosten durf ik niet te zeggen omdat het bij mij samen met de dakrails, raamlijsten en wat interieurdelen gedaan is.

dd2a8f01a8e2fc1de46d99ce6d4d261e.jpg


Hier heb ik het laten doen, samen met een Xpel lakbeschermingsfolie over de hele auto heen. Jeroen werkt tegenwoordig her en der op locatie omdat hij geen eigen pand meer heeft en zich als zzp’er verhuurt.
 
Bovenaan Onderaan