Karoq buitenkant opsmuksels

Topic in 'Karoq' gestart door Beauri, 03-05-2019.

1. Corné de Kluijver

Corné de Kluijver Forumguru Donateur

Gewoon doen @De Stip! Gaat super staan, wel een iets bredere velg nemen als originelen een iets lagere ET dat gaat super dik staan :jaja:

2. De Stip

De Stip Forumguru

Lijkt mij dus ook @Corné de Kluijver, Ik wil graag de GMP Atom in glossy black doen. Staat mooi bij de rest van de sportline uitrusting. Nu nog hopen dat ik de 18" Mytikas voor een goede prijs van de hand kan doen.

3. De Stip

De Stip Forumguru

Ik zal dat bij de leverancier navragen. Iets breder en iets lagere ET waarde. Hij zal me er vast mee kunnen helpen. Of heb jij als goeroe met de (in mijn ogen) mooiste Skoda van dit forum, nog een goed adres?

Corné de Kluijver vindt dit leuk.
  4. Corné de Kluijver

@De Stip, dank voor de complimenten, heb je een pm gestuurd.

De Stip vindt dit leuk.
  5. sg1987

sg1987 Lid

tijdelijke velg in afwachting van lakken braga. (LELIJK)

20190916_195037.jpg

6. sg1987

sg1987 Lid

Voila, de karoq staat nu zoals ik in gedachten had.
    Er wordt verder niets meer aan gedaan (buiten misschien over 2-3 jaar als de banden op zijn een extra set 19" velgen).

karoq_SG.jpg

Grappig hoe bovenstaande post precies een totaal andere kleur is terwijl het natuurlijk om dezelfde wagen gaat.
    Het is een steel grey,.
    PS: ik heb geen kunststof wielkastbeschermers

Laatst aangepast: 29-09-2019
    Beauri, Corné de Kluijver en De Stip vinden dit leuk.
  7. De Stip

De Stip Forumguru

Heb je die wielkast randen gewoon zwart gespoten dan? Ziet er verder zeer keurig uit hoor. Mooie combi!

8. 064harry

064harry Forumguru Donateur

Mooie auto hoor.

9. sg1987

sg1987 Lid

Niet gespoten maar gewrapd. Om de moment zelf tijdens het wrappen was ik er bij omdat ik niet wist of het op iets ging trekken. Maar is echt heel goed gedaan en geeft de auto een extra "jeep" look. Ik kan het ook altijd afhalen maar het staat hem goed!

Beauri en Corné de Kluijver vinden dit leuk.
  10. Corné de Kluijver

@sg1987, wrap de rest van het chroom en alu ook en je hebt écht een super dikke Karoq. Hij is echt bijna af nu (persoonlijke mening en smaak uiteraard!) als je de dakrails, raam en grilleomlijsting ook laat wrappen dan heb je die grotere velgen niet eens nodig. Is bovendien nog voordeliger ook ;)

11. sg1987

sg1987 Lid

Thanks Corné!
    De grillomlijsting is al gewrapped. De rest.. komt misschien nog :)

Corné de Kluijver vindt dit leuk.
  12. Corné de Kluijver

Goed bezig @sg1987, leuk om te zien dat er nog meer mensen zijn die de auto een eigen gezicht durven te geven :thumbsup:

13. De Stip

De Stip Forumguru

Vandaag lekker aan het klussen geweest aan onze Karoq. De remklauwen en delen van de remschijven zijn nu in hoogglans zwart en naar m'n zin. De delen van de remschijven had ik liever nogmaals gedaan, maar de droogtijd was wat langer dan gedacht en de beschikbaarheid van de brug in de werkplaats liep ten einde.

Bijgevoegde bestanden:

Laatst aangepast: 13-10-2019
  14. KrukasLager

KrukasLager Nieuw lid

Netjes! Ziet er goed uit!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

De Stip vindt dit leuk.
  15. 064harry

Ik kwam vandaag deze tegen op Insta.

Zwarte BBS CI-R velgen.

Wreed!

IMG_1796.jpeg

Corné de Kluijver en De Stip vinden dit leuk.
  16. De Stip

De Stip Forumguru

@064harry , die komen zeker in aanmerking om als set te kiezen voor de zomer. Daarbij komen de GMP Atom & MAM RS-3 ook te staan. Nog even goed over nadenken en afwegen.

17. 064harry

Zijn geloof ik speciaal voor BMW?

18. Beauri

Beauri Forumguru

Voor de liefhebbers, dit weekend weer de bekende 20% korting bij Superskoda:

http://www.superskoda.com/

De opsmuksels zijn niet altijd even vriendelijk geprijsd, maar de kwaliteit is, wat ik
    zelf ervaren heb, wel voor elkaar. Met de 20% korting kan het net die lokker zijn
    dat je toch de stap maakt.

Oh..... heb zelf ook weer een bestelling geplaatst en dat scheelde toch weer €20,--

Met deze bestelling komt dan ook het einde van mijn tedoen lijstje inzicht:jaja:

CBreedijk vindt dit leuk.
  19. Beauri

Beauri Forumguru

Bij mijn vorige bestelling bij SuperSkoda is het ook weer prima verlopen, had op vrijdag besteld en de dinsdag erop was het reeds binnen, super verpakt, zowel in grootte als in bescherming, niks op aan te merken dus. Mocht je voor de eye brows gaan, dan moet je niet al te kritisch zij
    Lijstje met aanvullingen/wijzigingen:

1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13

n, de rondingen zijn net even anders dan van de auto zelf, niet dat het niet goed staat, maar het kan beter....... en laten we eerlijk zijn, bijna 30 euro voor 2 plastic stripjes met plakband..... dat mag voor die prijs dan ook best perfect zijn.

Mijn Karoq is iig niet meer zoals hij standaard wordt geleverd door Skoda, het kostte een beetje, maar het ziet er nu dan ook even knapper uit imho dan wat er standaard de fabriek uit komt rollen:jaja:

Het resultaat mag er zijn als zeg ik het zelf, heb al aardig wat complimenten mogen ontvangen:)

Laatst aangepast: 12-12-2019
  20. 064harry

@Beauri Heb jij al ergens foto's gepost van je velgen?

Deel deze pagina