Karoq buitenkant opsmuksels

Topic in 'Karoq' gestart door Beauri, 03-05-2019.

1. Corné de Kluijver

Corné de Kluijver Forumguru Donateur

Als je hier ook complimentjes (of afzeikertjes) wilt ontvangen moet je foto’s aan je bericht toevoegen ;)

dirkie996, EdK, Rosinfield en 1 andere persoon vinden dit leuk.

2. Beauri

Beauri Forumguru

@064harry wil je bedanken voor je bijdragen in dit topic, top en met plaatjes:thumbsup:

Om je vraag te beantwoorden, nee.... heb nergens op het forum een plaatje gepost van mijn velgen en de latere aanpassingen die hebben plaatsgevonden aan mijn Karoq. Ik had gevraagd om plaatjes van andere leden, maar er waren niet veel reacties met het plaatsen van foto's. Wil best wel mijn Karoq hier in het zonnetje zetten, maar wil niet 1 van de weinigen zijn die een bijdrage doet in de vorm van foto's. Ik zal zeker niet de enige zijn die niet in een LM Bakkie rondrijd en daarmee dan niet het excuus heeft dat er niets aangepast mag worden;)

Als er nieuwe berichten verschijnen in dit topic ben ik dan ook altijd zeer benieuwd of er een bijdrage is van een plaatje met een gepersonaliseerde Karoq, zo'n bijdrage kan rekenen op een like van mij:jaja:

Een plaatje zegt zoveel meer dan woorden...... laat maar komen mensen:)

3. Japanese Power

Japanese Power Forumguru Donateur

Iets met stigma's :pieker:...

4. Rosinfield

Rosinfield Forumguru Donateur

Ik snap niet waarom je dan geen plaatjes post; niets weerhoudt je dan toch?

5. EdK

EdK Forumguru

Die heeft 2 stemmen in zijn kop......................:banghead:

6. Japanese Power

7. EdK

EdK Forumguru

8. Peter-036

Peter-036 Forumguru Moderator

Ook hier gaan we niet "op de man spelen" he?:)

GJ M, Japanese Power en EdK vinden dit leuk.
  9. 064harry

064harry Forumguru Donateur

10. Japanese Power

Laat dan de persoon in kwestie niet stigmatiseren maar het gewoon gezellig houden...
    En nee, PB heeft geen zin, heb ik al ervaring mee.

11. Rosinfield

Rosinfield Forumguru Donateur

Mijn vraag was overigens louter informatief; begrijp gewoon niet wat het probleem is. Tenzij er een "dubbele-ontkenning-fout" in het spel is. Altijd lastig en beter te vermijden.

12. Beauri

Beauri Forumguru

Aanstaande vrijdag komt er nog een puntje 14 bij en dan denk ik dat ik hiermee alle oneffenheden(voor mij dan) van de Karoq wel heb gladgestreken en hij echt helemaal naar mijn zin is.

Verleden week vertelde de dealer mij nog dat de Karoq voornamelijk verkocht wordt op de LM markt, weinig particulieren dus en dat zal dan ook wel verklaren waarom er hier weinig plaatjes verschijnen van de Karoq met aanpassingen. Kan begrijpen dat de LM bakkies rijder niet snel een paar duizend euro gaat uitgeven om "zijn/haar" Karoq te personaliseren als de Karoq na een aantal jaren toch weer ingeleverd gaat worden en de investering dan verloren is.

Denk dat ik zelf bij inruil ook niet veel terug zal zien van deze uitgave, maar dan heb ik zelf wel al die tijd rondgereden met een goed gevoel, want af fabriek kon hij mij niet "dat" gevoel geven en "dat" gevoel heb ik nu wel en dat is mij toch wel iets waard. De verkoopadviseur van de dealer bezigde de term " aardig gepimt" , maar daar krijg ik zelf toch wel een beetje een schrik van, immers bij pimpen krijg je vaak wat overdreven uitkomsten en dat is nu net iets waar ik zelf niet altijd vrolijk van kan worden, al heb ik wel voorbeelden van overdreven pimpen gezien die wel heel fraai waren.

Ik heb het vermoeden dat er over een paar jaar hier wel wat meer plaatjes gaan verschijnen als er Karoqs vrijkomen uit de LM markt en er meer particulieren in gaan rijden, de Karoq verkoopt.....

Seat Ateca | Percentage Marktaandeel
    2019 2018 2017 2016 - 0,51% 0,33% 0,42% 0,08%
    Jaar Aantal
    2019 0,5-2081
    2018 0,33-1491
    2017 0,42-1745
    2016 0,08-320

Skoda Karoq | Percentage Marktaandeel
    2019 2018 2017 - 0,58% 0,40% 0,00%
    Jaar Aantal
    2019 0,58-2372
    2018 0,40-1801
    2017 0
    Bron: Autoweek

....... sinds hij op de markt is, hier in Nederland iets beter dan zijn broertje de Ateca.

Met een beetje opsmuk is van beiden toch wel iets fraais te maken:) ;)

13. Japanese Power

Zucht...

SonnyBBQ en EdK vinden dit leuk.
  14. Corné de Kluijver

Corné de Kluijver Forumguru Donateur

Post nu eerst je eigen plaatjes maar eens @Beauri......

Japanese Power, SonnyBBQ en EdK vinden dit leuk.
  15. Okki

Okki Forumguru Donateur

Misschien dat er ook mensen zijn die ze zonder opsmuk ook gewoon fraai vinden....

Bopper, Japanese Power en SonnyBBQ vinden dit leuk.
  16. Japanese Power

Tsja. Als je een keer verder leest dan je eigen topic dan zijn er genoeg posts met mooie Karoq’s te vinden. Maar ja, buiten je eigen topic gaan lezen is wel heeeeel spannend...

Witte Yeti vindt dit leuk.

Deel deze pagina