Karoq buitenkant opsmuksels

Rosinfield

† In Memoriam
Mijn vraag was overigens louter informatief; begrijp gewoon niet wat het probleem is. Tenzij er een "dubbele-ontkenning-fout" in het spel is. Altijd lastig en beter te vermijden.
 

Beauri

Forumguru
Aanstaande vrijdag komt er nog een puntje 14 bij en dan denk ik dat ik hiermee alle oneffenheden(voor mij dan) van de Karoq wel heb gladgestreken en hij echt helemaal naar mijn zin is.

Verleden week vertelde de dealer mij nog dat de Karoq voornamelijk verkocht wordt op de LM markt, weinig particulieren dus en dat zal dan ook wel verklaren waarom er hier weinig plaatjes verschijnen van de Karoq met aanpassingen. Kan begrijpen dat de LM bakkies rijder niet snel een paar duizend euro gaat uitgeven om "zijn/haar" Karoq te personaliseren als de Karoq na een aantal jaren toch weer ingeleverd gaat worden en de investering dan verloren is.

Denk dat ik zelf bij inruil ook niet veel terug zal zien van deze uitgave, maar dan heb ik zelf wel al die tijd rondgereden met een goed gevoel, want af fabriek kon hij mij niet "dat" gevoel geven en "dat" gevoel heb ik nu wel en dat is mij toch wel iets waard. De verkoopadviseur van de dealer bezigde de term " aardig gepimt" , maar daar krijg ik zelf toch wel een beetje een schrik van, immers bij pimpen krijg je vaak wat overdreven uitkomsten en dat is nu net iets waar ik zelf niet altijd vrolijk van kan worden, al heb ik wel voorbeelden van overdreven pimpen gezien die wel heel fraai waren.

Ik heb het vermoeden dat er over een paar jaar hier wel wat meer plaatjes gaan verschijnen als er Karoqs vrijkomen uit de LM markt en er meer particulieren in gaan rijden, de Karoq verkoopt.....

Seat Ateca | Percentage Marktaandeel
2019 2018 2017 2016 - 0,51% 0,33% 0,42% 0,08%
Jaar Aantal
2019 0,5-2081
2018 0,33-1491
2017 0,42-1745
2016 0,08-320


Skoda Karoq | Percentage Marktaandeel
2019 2018 2017 - 0,58% 0,40% 0,00%
Jaar Aantal
2019 0,58-2372
2018 0,40-1801
2017 0
Bron: Autoweek

....... sinds hij op de markt is, hier in Nederland iets beter dan zijn broertje de Ateca.

Met een beetje opsmuk is van beiden toch wel iets fraais te maken:) ;)
 

Beauri

Forumguru
We zijn weer een halfjaar verder, vervelende Corona periode met momenteel weer iets meer vrijheden. Ook de auto verkopen zijn weer iets gestegen en Skoda doet het niet slecht. Bij de nieuw verkopen doet de de Karoq het nog steeds beter dan zijn Seat tegenhanger, iets dat mij persoonlijk niet verbaast, maar over smaak valt dan ook niet te twisten.

De occasion markt doet momenteel goede zaken als ik de berichten goed gelezen heb, vraag me dan ook af of er ondertussen wat meer Karoq's in particuliere handen zijn.

De mijne heeft na puntje 14 ook nog een puntje 15 gekregen die hem onderscheiden van de standaardfabriek uitvoering en heb nog 2 puntjes in mijn achterhoofd die hier door meerdere Karoq eigenaren ook al zijn uitgevoerd, remklauwen in een kleurtje en de nu zilver/alu-kleurige dorpelllijsten ook een kleurtje geven. Het heeft geen haast en is niet echt nodig, maar als je alle puntjes echt op de i wilt hebben, ja dan zou ik dat nog mee kunnen nemen. Heb er al een paar duizend in geïnvesteerd, dus die paar tientjes lak zouden er ook nog wel bijkunnen, Bij DeStip vind ik het wel mooi passen, heb zelf helaas niet een mooi plekje om het zelf even te doen. De dorpellijsten van een kleurtje voorzien is altijd wel te doen op een mooie zonnige dag met weinig wind.

Ben eigenlijk al super tevreden en krijg veel complimentjes, is het niet om de auto an sich, niet iedereen vind de Karoq een mooi model, dan is het wel om de velgen. Mooie auto, en vooral stoere auto zijn de meest gehoorde opmerkingen.

Natuurlijk lees ik wel verder dan alleen het Karoq topic, ik lees zelfs buiten het Skodaforum.nl geheel. Er is op het forum ook genoeg over te vinden....... tuning ...... Na de opmerkingen dat ie er wel stoer uitziet....had ik ook het idee gekregen dat is leuk, maar dan moet ie ook wel een beetje stoer zijn.

Stoer jazeker en nu ook gaan als de brandweer, onder kap huist nu 195PK met ruim 340Nm koppel en hij loopt/reageert echt veel lekkerder dan dat er standaard onder de kap zat.

Zo, u bent weer bijgepraat, heb nog steeds belangstelling in plaatjes:jaja: van aangepaste Karoqs en wat eigenaren zoal met hun Karoq hebben gedaan. Benieuwd wat zij ook vonden/vinden dat mooier/beter kan dan wat je standaard uit de fabriek krijgt, wie weet leest de ontwerp afdeling van Skoda wel mee;)

In ieder geval heel veel rijplezier met je Karoq, hoe hij er ook uitziet en wat er ook maar onder de kap ligt.:thumbsup:
 

064harry

Forumguru
Prijsopgave gevraagd voor een Chrome Delete.

Frontgrill
Raamomlijsting
Dakdragers
Treeplanken

Eventueel de logo's ook.
 
Bovenaan Onderaan