Karoq buitenkant opsmuksels

sg1987

Lid
Voila, de karoq staat nu zoals ik in gedachten had.
Er wordt verder niets meer aan gedaan (buiten misschien over 2-3 jaar als de banden op zijn een extra set 19" velgen).

karoq_SG.jpg

Grappig hoe bovenstaande post precies een totaal andere kleur is terwijl het natuurlijk om dezelfde wagen gaat.
Het is een steel grey,.
PS: ik heb geen kunststof wielkastbeschermers
 
Laatst bewerkt:

De Stip

Forumguru
Heb je die wielkast randen gewoon zwart gespoten dan? Ziet er verder zeer keurig uit hoor. Mooie combi!
 

sg1987

Lid
Niet gespoten maar gewrapd. Om de moment zelf tijdens het wrappen was ik er bij omdat ik niet wist of het op iets ging trekken. Maar is echt heel goed gedaan en geeft de auto een extra "jeep" look. Ik kan het ook altijd afhalen maar het staat hem goed!
 

CDK

Forumguru
@sg1987, wrap de rest van het chroom en alu ook en je hebt écht een super dikke Karoq. Hij is echt bijna af nu (persoonlijke mening en smaak uiteraard!) als je de dakrails, raam en grilleomlijsting ook laat wrappen dan heb je die grotere velgen niet eens nodig. Is bovendien nog voordeliger ook ;)
 

De Stip

Forumguru
Vandaag lekker aan het klussen geweest aan onze Karoq. De remklauwen en delen van de remschijven zijn nu in hoogglans zwart en naar m'n zin. De delen van de remschijven had ik liever nogmaals gedaan, maar de droogtijd was wat langer dan gedacht en de beschikbaarheid van de brug in de werkplaats liep ten einde.
 

Bijlagen

  • IMG_8016.jpg
    IMG_8016.jpg
    55,7 KB · Weergaven: 284
  • IMG_8018.jpg
    IMG_8018.jpg
    62,1 KB · Weergaven: 257
Laatst bewerkt:

De Stip

Forumguru
@064harry , die komen zeker in aanmerking om als set te kiezen voor de zomer. Daarbij komen de GMP Atom & MAM RS-3 ook te staan. Nog even goed over nadenken en afwegen.
 

Beauri

Forumguru
Voor de liefhebbers, dit weekend weer de bekende 20% korting bij Superskoda:

http://www.superskoda.com/

De opsmuksels zijn niet altijd even vriendelijk geprijsd, maar de kwaliteit is, wat ik
zelf ervaren heb, wel voor elkaar. Met de 20% korting kan het net die lokker zijn
dat je toch de stap maakt.

Oh..... heb zelf ook weer een bestelling geplaatst en dat scheelde toch weer €20,--

Met deze bestelling komt dan ook het einde van mijn tedoen lijstje inzicht:jaja:
 

Beauri

Forumguru
Bij mijn vorige bestelling bij SuperSkoda is het ook weer prima verlopen, had op vrijdag besteld en de dinsdag erop was het reeds binnen, super verpakt, zowel in grootte als in bescherming, niks op aan te merken dus. Mocht je voor de eye brows gaan, dan moet je niet al te kritisch zij
Lijstje met aanvullingen/wijzigingen:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13

n, de rondingen zijn net even anders dan van de auto zelf, niet dat het niet goed staat, maar het kan beter....... en laten we eerlijk zijn, bijna 30 euro voor 2 plastic stripjes met plakband..... dat mag voor die prijs dan ook best perfect zijn.

Mijn Karoq is iig niet meer zoals hij standaard wordt geleverd door Skoda, het kostte een beetje, maar het ziet er nu dan ook even knapper uit imho dan wat er standaard de fabriek uit komt rollen:jaja:


Het resultaat mag er zijn als zeg ik het zelf, heb al aardig wat complimenten mogen ontvangen:)
 
Laatst bewerkt:

Beauri

Forumguru
@Beauri Heb jij al ergens foto's gepost van je velgen?

@064harry wil je bedanken voor je bijdragen in dit topic, top en met plaatjes:thumbsup:

Om je vraag te beantwoorden, nee.... heb nergens op het forum een plaatje gepost van mijn velgen en de latere aanpassingen die hebben plaatsgevonden aan mijn Karoq. Ik had gevraagd om plaatjes van andere leden, maar er waren niet veel reacties met het plaatsen van foto's. Wil best wel mijn Karoq hier in het zonnetje zetten, maar wil niet 1 van de weinigen zijn die een bijdrage doet in de vorm van foto's. Ik zal zeker niet de enige zijn die niet in een LM Bakkie rondrijd en daarmee dan niet het excuus heeft dat er niets aangepast mag worden;)

Als er nieuwe berichten verschijnen in dit topic ben ik dan ook altijd zeer benieuwd of er een bijdrage is van een plaatje met een gepersonaliseerde Karoq, zo'n bijdrage kan rekenen op een like van mij:jaja:

Een plaatje zegt zoveel meer dan woorden...... laat maar komen mensen:)
 
Bovenaan Onderaan