Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Model velg vind ik er wel mooi onder staan, kleur totaal niet !
maar goed smaken verschillen gelukkig
 

VAG-man

Forumguru
Velg en kleur kan de witte S2 prima hebben.
Kleur is typisch jaren 80.;) Toen had je ook veel goud/bronskleurige velgen.
 

Okki

Donateur
Onopvallend in deze kleur.....was in zilver denk ik mooier geweest.
Maar het is jouw "ride" als jij er happy mee bent is het goed...

Die Dacia met die 2 ongelijke deurtjes heb ik altijd al leuk gevonden.
 

leon-cupra

Forumguru
Staat er prachtig onder.:jaja::thumbsup:
Tenminste een kleur die je niet alle dagen ziet en matcht perfect met het wit van de Superb. Nu nog al het chroom in het zwart en de Superb is :tegek::tegek:
 

Desperado

Forumguru
Mooi! Ik zou er zelf niet voor kiezen, de tijd dat ik een opvallende auto wil is geweest :D
Heb je er nu ook die velgbeschermers opzitten?
 

JeSko

Forumguru
En nog een late night pic, krijg er maar geen genoeg van! :bloos: exact wat ik zocht, door de dag vallen de wielen lekker op, en s'nachts lijkt de Sup te zweven alsof er niks onder zit, vind dat bangelijk!

20201128_172021_copy_2016x1512.jpg

Thanx voor de vele reacties mannen!

@ertromp

Thanx man :jaja: wanneer het chroom weg is rondom de ramen en dergelijke gaat het helemaal netjes zijn!

@Rosinfield :cheers: even goede vrienden hoor! Het is wat anders maar ben er zelf enorm blij mee, zeg maar als een kind in de snoepwinkel.:yeehaa:

@VAG-man

Inderdaad, alles van vroeger komt toch terug in de mode:pardon:

@Okki

Tot je ze in de zon ziet, dan schitteren ze als een diamant in een geitenkont:yeah:die Dacia is een goede auto, als je geen zak geeft om hoe een auto rijd en wat er op zit, en gewoon een goedkope auto wilt om van A naar B te rijden, is dit een aanrader:thumbsup:


@leon-cupra

Thanx makker! Stap voor stap, woensdag gaat hij binnen bij Andy, die gaat het front alvast ontchromen en dat middels een glanzend zwarte wrap, dan gaan we gelijk inplannen wanneer hij de rest doet ( zijkant trim + raamomlijsting ):D


@Desperado

Jazeker zitten er rond, vallen amper op, op één foto zie je de naad waar ze samenkomen, maar daar heb ik achteraf nog een clipje overgezet dat bij de kit zat, zie je nu niks meer van:dankje:
 

JeSko

Forumguru
@larsy

Thanx makker:cheers:, ja het is eens wat anders, ben er verdikke content mee :jaja:

Merci @Chrisjemol , haha van mij had het best nog één maat groter gemogen, maar dat gaat wat ver qua comfort inleveren denk ik :D
 

JeSko

Forumguru
Bijkomend pluspunt is ook het gewicht, toen we de velgen wisselden voelden we het al, de dozen met de JR's in waren een pak lichter ( werkelijk een GROOT verschil! ) dan degene met de GMP velgen, ritje naar huis was een zaligheid! Supje reed een stuk vlotter, alles gaat wat vlotter rond merk ik, ook op cc bolt hij lekkerder door dan voorheen, trillen bij afremmen op slechtere wegen is compleet weg, wellicht zorgde dat extra gewicht toch voor wat nare neveneffecten?
 

larsy

Forumguru
Ja je weet het verhaal wel van terugval in snelheid in de bergen met mijn 19ers
Ze ware niet alleen iets groter in omtrek
maar ook zwaarder . 85F0CFB6-5701-4CB0-8EDB-221E7CB7A158.jpeg
5F2E7C11-7DD8-4AC1-A725-25CFAE4CA5D0.jpeg


Goed dat ze bij u wel goed lopen .
 

Cordoba

Forumguru
Jefrey, ik heb het idee dat je nieuwe velgen in een fraai zonnetje veel beter tot hun recht komen, ik heb nu nog het idee dat de kleur het 'net niet' is, maar met een lekker zonnetje en goed licht kan deze kleur wel eens heel anders tonen.
 

JeSko

Forumguru
Inderdaad @larsy moest ook meteen aan uw ervaring denken met de RS wielen, gewicht zal zeker veel doen in rijervaring, te zware velgen is echt niet goed.

@Cordoba

Zeker! Ik heb ze vandaag een paar keer gezien in de zon en dat is echt knap! Ga proberen deze week mooie foto's te trekken met de Nikon van mijn vrouw :jaja:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan