Tsja ga de Zeelandtunnel in zou ik zeggen, 6,6 Km tunnel met trajectcontrole maar nu wel tolvrij.............ik houd van zo'n bruggen en tunnels
Het klonk inderdaad dat hij op een raar moment ineens inhield en daarna weer oppakte rondom schakelen. Maar indien jij gas gaf en rondom de schakelovergang ingehouden hebt is dat wellicht hetgeen ik hoorde.Hoe hoor je dat @LT83 ? Want ik merkte er eigenlijk niets aan, hij trekt altijd netjes door zijn versnellingen heen. Ik hield welliswaar in op een raar moment, net toen hij wou up shiften, bedoelde je dat?
M3 zal ook niet verkeerd klinken lijkt mij, alleen die verdomde OPF´sSound van dat ander filmpje is een stuk machtiger … maar idd zonder verstand waren jullie aan het rondrijden … 304km/u
Zo een RS6 is toch 100x beter qua sound dan de M3.
Motorgeluid is typisch een 6 cilinder (maar weer o zoo hard geïsoleerd dat je veel minder hoort dan vb in mijn ex-m2), uitlaatgeluid horend binnenin … neen, hoor je niets van doordat de wagen de kleppen toe zet vanaf je vertrekt.M3 zal ook niet verkeerd klinken lijkt mij, alleen die verdomde OPF´s