Jesko's Octavia VRS !

leon-cupra

Forumguru
dat is toch geen recent filmpje hé ? Die bompa-kapjes hangen er nog aan.

Is dit een gehomologeerde uitlaat? Lijkt mij meer “lawaai” te maken dan de uitlaat van mijn M3 :banghead:

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Dat in de tunnel is genomen dezelfde week dat de "kapjes" er af gegaan zijn, dat onder de brug is het recentste ;)

Ja hoor, gekeurde Remus uitlaat. Maar idd ik maak meer lawaai dan een M3, die nieuwe M3's zitten helemaal dicht vanachter, doodzonde :(

*Alleen de downpipe is niet legaal en die zorgt voor de herrie :itwasntme:

leon-cupra

Forumguru
Maar je kan de kleppen zelf bedienen zeker?

In de M3 wordt dat allemaal “geregeld” :nono:
Als ik de inrij-inspectie haal, ga ik erna een bypass op het kleppensysteem zetten zodat ik de kleppen zelf kan regelen.

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Ja klopt, kan hem normaal helemaal dichtzetten, halfopen, of open. Maar het is een klote systeem, heel veel last met gehad dat de BT helemaal connectie verliest telkens, waardoor ik alles moest opnieuw connecteren. Wat bij dit oudere systeem echt koppijn is :( nu is een hele tijd geleden de BT module kapot gegaan ( hebben ze bij Remus nog niet meegemaakt, dat kost me 900 euro en moet ik nog laten doen. Dus nu rijd ik constant met de kleppen open, maar als ik kalm aan doe hoor je het bijna niet, enkel een subtiele roffel als ik gas loslaat.

LT83

Forumguru
Niet lullig bedoeld, maar klinkt op t 2e filmpje alsof je koppeling niet helemaal naar zn zin heeft...
Keurige fimpjes hoor, doe je niets verkeerd mee, heel beschaafd!

JeSko

Forumguru
Hoe hoor je dat @LT83 ? Want ik merkte er eigenlijk niets aan, hij trekt altijd netjes door zijn versnellingen heen. Ik hield welliswaar in op een raar moment, net toen hij wou up shiften, bedoelde je dat?

LT83

Forumguru
Hoe hoor je dat @LT83 ? Want ik merkte er eigenlijk niets aan, hij trekt altijd netjes door zijn versnellingen heen. Ik hield welliswaar in op een raar moment, net toen hij wou up shiften, bedoelde je dat?
Het klonk inderdaad dat hij op een raar moment ineens inhield en daarna weer oppakte rondom schakelen. Maar indien jij gas gaf en rondom de schakelovergang ingehouden hebt is dat wellicht hetgeen ik hoorde.

Bovenaan Onderaan