Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
@skodamichael

Het zijn dan ook éénmaal geen 1.0 TSI's die we rijden ;) waar overigens niks mis mee is, ik kan best een 1.0 gebruiken nu, vorig jaar net 6500 km gereden, dit jaar door de nieuwe situatie zit ik al aan 6000 en het jaar is nog niet halfweg.

Ja ik ben iemand die echt kan genieten van autorijden dus vandaar ook de keuze voor een auto die het nog leuker maakt. Komende zomervakantie mag deze auto voor de 1e x mee we gaan er dan zo'n 5000km mee maken Oostenrijk/Kroatië.
Lekker de mooie bergpassen berijden.

JeSko

Forumguru
@skodamichael

Zeer te begrijpen, ik doe ook niets liever dan auto rijden, gelukkig heb ik nu iemand gevonden die het net zo graag doet. Dat hoeft dan vaak niet eens een doel of bedoeling te hebben, gewoon lekker rijden om het rijden. Dat word een zalige trip, 5000 km met zo'n dikke Superb :thumbsup:

@leon-cupra

Deze valt goe mee, ze is spaarzamer en ik kies ervoor die naft op te rijden natuurlijk, :tongue: heb nog nooit zoveel spaargeld gehad als nu, dus dat komt helemaal goed met mij ;)

leon-cupra

Forumguru
Deze valt goe mee, ze is spaarzamer
Gaat er niet over wat zij spaart, gaat erover wat jij aan haar moeten spenderen … :nono:
en ik kies ervoor die naft op te rijden natuurlijk, :tongue:
Tja , als je er niet voor kiest , zie je haar ook niet en mag je niet in je nakie voor haar gaan staan … kan tegenwoordig ook met een webcam en maak je geen kosten, maar dat is niet hetzelfde (heb ik van horen zeggen :arghh: )
heb nog nooit zoveel spaargeld gehad als nu, dus dat komt helemaal goed met mij ;)
dus die M4 gaat er sneller komen dan verwacht … ;):D

leon-cupra

Forumguru
Blijkbaar de verkeerde getroffen.........
Tja … liefde is blind zeggen ze hé … bij mij blijkbaar stekeblind :banghead:
Mijn vriendin krijgt per maand meer dan dat ik krijg !!
Dus zij is eigenlijk de “man” in huis :deuk:
Daartegen verdien ik meer dan zij is me mening....:pieker:
je hebt niet dezelfde 2 troeven als jouw vriendin hé om jouw baas te overtuigen van jouw kwaliteiten :deuk:

EdK

Forumguru
Dus zij is eigenlijk de “man” in huis :deuk:
Je mag nog zo stoer zijn, maar geen van de heren hier heeft thuis iets te vertellen !!
De vrouw krijgt linksom of rechtsom altijd haar zin ! Wat voor verhaal je er ook aan geeft naar je maten toe...

En degene die het hard ontkennen die hebben het minst te zeggen....
Net als die collega met hun grote mond op werk hebben niets te zeggen....

Dus ja ik geef het toe, zij is de man in huis !!!
En het bevalt me prima !! Kan ik lekker blond spelen naar haar toe..... :D

leon-cupra

Forumguru
Heb wel iets te vertellen thuis @EdK … mag vertellen hoe mijn werkdag was (alleen mag ik niets vertellen over die ene vrouwelijke collega … iets met jaloezie ofzo :deuk: ), welke taakjes ik al uitgevoerd heb van haar takenlijstje, welk cadeautje ik ga kopen voor haar verjaardag , … :pardon:

Ach …. Om het topic van Jefrey niet te veel te vervuilen , laten we het kort houden … vroeger was alles beter :wavecry:
:D

Okki

Forumguru
:ot:

AI is tegenwoordig jouw vriend en niet meer google

En dat kan soms rare dingen opleveren, zoals onderstaand bericht. Als je snel leest dank je dat er een brug is doorgebroken en zij daardoor van haar fiets viel. Maar het juiste verhaal is dat zij op een brug reedt toen haar fiets doormidden brak!

Knipsel.JPG

en dus dit (juiste) bericht op Google

Knipsel1.JPG

Okki

Forumguru
Okki is een actieve en gewaardeerde gebruiker op Skodaforum.nl, een online community voor Skoda-liefhebbers. Hij heeft ook een positieve invloed op de sfeer binnen de community, met zijn humor en behulpzame houding.

Nou....iedereen maar ff doorlopen dan. Ben benieuwd of er ook zuurpruimen tussen zitten. :shutup:

Bovenaan Onderaan