Jesko's Octavia VRS !

Arjan1985

Forumguru
Ja blijft een brute bak, doch heel clean en subtiel. Denk je er wel eens aan om lager te gaan zoals je auto hiervoor?
Beetje rare gedachten gang (maar die zijn het leukst) maar ik denk weleens hoe gaaf het zou zijn als je met één hedendaagse auto (deze brute bak dan als voorbeeld met z’n geluid en uiterlijk) terug gaat naar pak hem beet de jaren 70 of 80 of nog gekker 1900.

JeSko

Forumguru
Bedoel je nog lager schroeven @Arjan1985 ? Dat ga ik met deze niet meer doen, mijn Superb lag lager maar had dan ook geen power in vergelijking met deze, dus daar stoorde het me niet en ging het meer om de looks en de "low & slow" beleving. Deze staat wat mij betreft perfect, mooi zat en je kan er echt sportief met rijden. Ik wil vooraan ook niet te veel extra camber, dat is niet ideaal met dit vermogen. Volgend jaar ga ik hem nog wel aanpassen ( BMW of S3 moet maar een jaartje extra wachten ) , dan wil ik een nieuwe frontlip en andere velgen.

Ik denk dat ze daar zo schrikken, dat ze je aan de galg hangen, vanwege het vermoeden van hekserij of toverkracht :tongue:

Arjan1985

Forumguru
Haha ja d’n duvel huist erin zouden ze denken.
Oké goed nieuws dat je je auto op z’n minst nog een jaar houd;)
Oja aan die extra camber had ik niet gedacht.

JeSko

Forumguru
@Okki

Geen slecht idee hoor, op Instagram gaat zo'n vrij bekende O3 de ronde, die heeft ook zo'n heel verfijnd geel biesje lopen, met subtiel VRS in verwerkt.

Bovenaan Onderaan