Jesko's Octavia VRS !

Captain Hook

Forumguru
Er was recent een artikel over hallucinerende AI's op tweakers:

Welnu, dat is volkomen terecht!
Op de vraag van ondergetekende "Heeft Captain Hook ooit aangegeven welke auto hij echt wil aanschaffen" spuugde perplexity de volgende lariekoek uit:

CaptainHook heeft op het Skodaforum aangegeven dat hij op zoek is naar zijn nieuwe droomauto met specifieke wensen: benzine als brandstof, xenon verlichting, liefst een 2.0 TFSI motor met automaat, een uitgesproken kleur, een open dak en een leeftijd van 1 à 2 jaar. Hij noemde daarbij vier auto-typen die hij overwoog:

1. O2C RS FL, liefst in het rood
  2. S2C 2.0 TSI business elegance, violet of zwart
  3. Audi A4 Avant, maar dan wel aangekleed
  4. Audi A6 Avant, maar dan wel aangekleed
Tijdens zijn zoektocht kwam hij erachter dat het lastig was deze specifieke wensen op de Nederlandse markt te vinden, waarna hij zich richtte op de Duitse markt. Uiteindelijk kwam een Audi A4 voorbij die aan zijn eisen voldeed, waarna hij contact opnam om de exportprijs te bespreken en verdere details te regelen. Hij reisde zelfs naar Duitsland om de auto te bekijken en de aankoop te regelen2.

Kortom, CaptainHook heeft duidelijk aangegeven dat hij een Audi A4 Avant of vergelijkbare modellen met genoemde specificaties ambieert als zijn volgende auto2.

Wat een BS! :wavecry:

MarcoO2

Forumguru
Nou, ik ga met je mee, Captain Hook. Want op mijn vraag “ wie is MarcoO2 van skodaforum.nl” Kreeg ik het volgende antwoord:

MarcoO2 is een actieve en gewaardeerde moderator op Skodaforum.nl, een Nederlands forum voor Skoda- en autoliefhebbers. Zijn profiel toont een indrukwekkende staat van dienst: hij is sinds oktober 2010 lid en heeft meer dan 6.000 berichten geplaatst, met 343 dagen waarop hij als 'dagwinnaar' werd gemarkeerd.skodaforum.eu+6skodaforum.nl+6skodaforum.eu+6skodaforum.eu

In zijn profiel op Skodaforum.nl geeft MarcoO2 aan dat hij werkzaam is als taxateur van voertuigen, motorfietsen en campers. Daarnaast verkoopt hij auto-onderdelen van youngtimers. Hij heeft ervaring met diverse automerken, waaronder Toyota, Mazda, Mitsubishi, Subaru en Honda. Momenteel rijdt hij in een Skoda Octavia, na eerder een Mitsubishi Outlander te hebben gereden .skodaforum.nlskodaforum.eu

Op Skodaforum.nl is MarcoO2 actief in diverse discussies, variërend van technische vraagstukken tot persoonlijke ervaringen met voertuigen. Zijn bijdragen zijn vaak informatief en behulpzaam voor andere forumleden.

Als je meer wilt weten over zijn activiteiten en bijdragen, kun je zijn profiel op Skodaforum.nl bezoeken:

leon-cupra

Forumguru
Je moet dringend een cursus schrijven met al jouw kennis en wijsheid ... via youtube, facebook, instagram, tiktok, ... advertenties maken en jouw cursus tegen grof geld verkopen ... wil jouw manager wel worden hoor en alles regelen .... vraag maar 90% fee van de omzet :deuk::D

leon-cupra

Forumguru
Ik laat al een jaar al m'n posts hier door een AI bot schrijven, veel te veel moeite om zelf na te denken. Soms lijk ik wellicht een beetje te raaskallen, maar dat kan de beste hier overkomen ;)

:deuk: :deuk: :deuk: :deuk: :deuk: :deuk: :deuk:

1749052580552.png

binnenkort gaan we niet meer zelfs moeten denken ... heerlijk :deuk::deuk::deuk:

Bijlagen

• 1749052480235.png
    1749052480235.png
    12,7 KB · Weergaven: 8
  • 1749052496935.png
    1749052496935.png
    19,6 KB · Weergaven: 8
  • Leuk
Waarderingen: Tees

JeSko

Forumguru
Ik weet een mooi setje wielen te koop, met Michelin PS4's rondom, enkel is de bandenmaat 245/35/19, momenteel heb ik de ideale maten 225/35/19, gaat dit beetje meer "vlees" problemen geven? Ik wilde wel wat meer band omdat ik de getrokken look beu ben, maar ik ben bang dat het gaat schuren met deze bandenmaat. Iemand ervaring met 245 op een verlaagde O3 pfl VRS?

Edit, volgens dit topic en gebruiker @Jasper-RS past het, hij lag wel minder laag..

IMG_0805.JPG

Laatst bewerkt:

hemi24

Forumguru
Kun je nu je vingers tussen band en wielkast houden, zonder dat je ze kwijt raakt?
Dan zou het net passen, anders niet…

Bovenaan Onderaan