Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
Ja die schup heeft afgezien, die was niet bestand tegen de rauwe power waarmee ze telkens de grond werd ingestoempt :tongue:

Da zijn goeie punten idd @leon-cupra ! Dan stade er weer een tijdje goed op :D

leon-cupra

Forumguru
nooit geleerd iedereen met zachtheid te behandelen? Je ziet wat ervan komt met die loempe kracht … R.I.P. schup :cry:

:deuk::deuk:

Na 22jaar tellen die punten niet lang hoor. Morgen kan het allemaal al anders zijn, zeker deze week :deuk:
Ach, tegenwoordig heb ik 1 chance, wagens kan ik nu volledig zelfstandig beslissen … scheelt al hoop negatieve punten :D

Herperduin

Forumguru
Het heeft me één schup gekost
Dat is geen schup maar een bats.

“BATSEN​

De bats is een grote schop en heeft een groot, iets gebogen werkblad. Een bats is daardoor erg geschikt voor het opscheppen van zand of losse grond. Een bats is wat minder geschikt voor het omwoelen van grond, omdat hij daar te groot en niet scherp genoeg voor is. Met erg losse grond zal hij echter weinig problemen hebben. Batsen zijn ook erg geschikt om sneeuw te ruimen!”

Maar afgezien van je brute kracht en de kapotte bats geldt uiteindelijk het resultaat en dat is goed!

Hoop dat je iets minder bruut met je vrs omgaat als ie terug is :koffie:
Fijn weekend nog en neem morgen lekker rust op de rustdag!

JeSko

Forumguru
Morgen rustdag, dan rijden we naar vrienden die op een carmeeting staan, bezoekske brengen, crèmeke lekken misschien, en dan maandag is het weer business as usual, school, werken.

JeSko

Forumguru
@dirkie996

Spade, of steekschup ;) heb ik ook gebruikt, evenals een kort en lang hakbijl, ik had alle tools, maar die schup was een cadeau van het werk en ja.. daar mag je nooit teveel van verwachten.

Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Deze straat is echt ongelooflijk... ze rijden hier net letterlijk een oudere man en zijn vrouw aan, ik zag bij het wandelen naar de buurtwinkel dat veel auto's rechtsomkeerde, op het einde van onze straat zag ik waarom. Bij het verlaten van onze straat heeft een busje een ouderlijk koppel dat daar wandelde aangereden, de man hebben ze afgevoerd en de vrouw was natuurlijk aangedaan door alles. Ik hoop maar dat alles goed komt met de man. Morgen gaat hier het nieuwe verkeersplan van start, overal zone 30 veel eenrichtingsverkeer en straten die doodlopen of zelfs compleet afgezet worden, duidelijk is dat er iets moet gebeuren!

Timmer

Forumguru
klinkt daar geweldig:sterretjes:
Ik zie dat ge daar ondertussen ook wel wat auto's versleten hebt op een paar maanden. Ik ben nog altijd content met de RS, hoewel menne gebuur zijn splinternieuwe 430i na enkele maanden heeft verkocht, en er nu een M4 op den hof staat... Miljaar... Ik ben eens provisoir aan't rondneuze naar een M3 (of M4) maar vind niks binnen budget, maar vooral in men goesting :)

JeSko

Forumguru
@Timmer

Nja het is hier al wat geweest, zeker in 2024... :(

BMW M is wel een hele mooie, serieus trapje hoger maar natuurlijk ook dubbel zo duur in alles. Ben van de zomer meegereden met een G83 M4 competition, wat een beest! Zotste bruutste auto waar ik al in gezeten heb, maar een gechipte RS komt raar genoeg qua agressie aardig in de buurt van zo'n BMW :D en dat is wat goedkoper om te doen ;)

Fmoon

Forumguru
@Timmer, is het dan dat u kijkt naar een BMW M omdat uw buur er zo eentje rijd of omdat u daardoor geprikkeld bent en het ook echt zelf zou willen?

leon-cupra

Forumguru
Heb daar ook al regelmatig eens naar gekeken, naar een M3/M4. Van de drie (RS4/C63) vind ik de M het bruutste uitzien. Die varkensnieren waren in het begin wat wennen maar eigenlijk maakt dat die wagen in my opinion net “af”. Hoor wel van veel andere eigenaars dat met elke generatie het echte M-dna wat afneemt, ondanks de wagen iedere generatie krachtiger en efficiënter werd.

Maar dan hé … aankoop , ok serieus bedrag (tweedehands), ca va nog … de BIV … gekke bedragen en dat weerhoudt mij om ooit een M te kopen. (En dan hebben we nog geen rekening gehouden met de maandelijkse kosten)

IMG_3599.jpeg

Bovenaan Onderaan