Jesko's Octavia VRS !

EdK

Forumguru
Daar hoef ik dus niet te logeren
Tsja je moet ook gewoon op de juiste paden en wegen blijven daar....
En ja je kunt tot receptie / restaurant komen , maar men wil dat je parkeert op terrein ervoor met het dak met zonnepanelen....
 

EdK

Forumguru
Wel ik zit met de familie (25 man) in 2 familiehuizen in Zeeland aankomend weekend.
Maar we hebben meteen afgesproken dat alle telefoons in een mand in de kast op stil gaan en kast gaat op slot en Oma van 87 heeft de sleutel !!
En Oma is zeker nog niet dement en praat je echt de sleutel niet los.
En 2 uur na het avondeten kan een ieder zijn telefoon weer pakken en de volgende ochtend na ontbijt word hij weer ingeleverd !
Maw geen afleiding meer door die krengen en we gaan met zijn allen leuke dingen doen.

En de leeftijden lopen van 3 jaar tot 87 jaar dus
En er zitten tieners bij 30 jarige en dan 5 en 60 jarige
En niemand heeft commentaar geleverd op dit voorstel wat bij één van 15 jaar kwam .....

Dus al vast voorgesteld om vroeg te eten en laat te ontbijten...... :koffie:
 

Fmoon

Forumguru
Zie nu dat het huisje wat ik geboekt heb op Allgau €2250,- kost. Heb het een aantal maanden geleden voor exact €1000,- geboekt, is voor 8 dagen overigens dus dat was een goede deal.

@JeSko, voor €400,- aan verblijf kan je inderdaad nog eens een weekend weg. Net een hotel geboekt voor de zomervakantie als tussenstop… kost tegenwoordig al €200,- de nacht.. wel geschakelde kamer met een deur ertussen voor de kids.
 

JeSko

Forumguru
@Fmoon

Dat gaat nog, duizend voor 8 dagen is een goede prijs, Centerparcs is al snel 850-1250 voor 4 dagen. Wij boeken altijd last minute en passen onze schema's daar aan aan, of boeken heel vroeg, dit weekend was ook al geboekt in 23', dat scheelt een pak.
 

Eltjo

Forumguru
Tsja je moet ook gewoon op de juiste paden en wegen blijven daar....
En ja je kunt tot receptie / restaurant komen , maar men wil dat je parkeert op terrein ervoor met het dak met zonnepanelen....
Ik hoef er niet te logeren omdat ik er vlakbij woon en zelf al aan een plasje water woon.
Ik was daar recreatief aan het tuffen en verkennen. Op de Tomtom zag ik het weggetje. Dat bleek meer een grasbaan door het struweel. En op de paden blijven en de navi-routes volgen is saai, dit was ook leuk maar wel erg nat.
Ik stel tijdens dat soort ritjes de navi evt. op kronkelend of spannend en kijk zelf wat leuk kan rijden.
 

JeSko

Forumguru
@Chrisjemol

Jep Chassis is niet geraakt maar dat bleek al snel, het is echt het achterwiel en plaatwerk links achter wat de grootste klap lijkt opgevangen te hebben, wielophanging is al in orde, als alles klaar is gaan ze hem nog uitlijnen opnieuw en zou alles goed moeten zijn. Moest gewoon wachten omdat de carrossier op jaarlijks verlof was.
 

EdK

Forumguru
mmmm dan stond ze zeker gister bij merkplas ???
Maar vond het eerder zuur kijken dan boos.... :koffie:
 

leon-cupra

Forumguru
Zuur kan ze ook kijken @EdK
mijn schoonmoeder is een alles-kunner (alé als het toch negatief overkomt). Vorige week ook nog eens serieus op mijn lippen moeten bijten :banghead:
 
Bovenaan Onderaan