ik ben sinds 2020 al geïnteresseerd in een M, maar toen kwam covid en enkele maanden later een zoon. Eigenlijk heb ik het wel voor die M's sinds ik een jaar of 8 was en eens meegereden heb in een E36 M3. Dat was zo'n sensatie, is me altijd bijgebleven. En nu er dagelijks eentje naast mij staat te ronken...@Timmer, is het dan dat u kijkt naar een BMW M omdat uw buur er zo eentje rijd of omdat u daardoor geprikkeld bent en het ook echt zelf zou willen?

Hangt ervan af;Waar wordt die BIV in België eigenlijk op gebaseerd? Ik heb jullie hier nu geregeld over horen praten, maar heb nog weinig lijn erin kunnen vinden wat nou bepaald of dat hoog of laag is.
Valt onder de regeling van Wallonië dacht ikEn in het Duitse taalgebied?![]()

Neen, toch maar niet. De vRS245 had een inschrijving van €800 ongeveer in 2020, en een rijtaks van 400-450/jaar.Dien ten verstande dat de BIV in België élke keer dat een voertuig op naam van een nieuw persoon gezet wordt betaald moet worden. Geef mij dan maar liever de BPM...

Wij hebben ook nog eens de MRB ja.Maar in Nederland is er ook toch die 3maandelijkse belasting ? en die is volgens mij nog wel iets hoger dan 450/jaar voor een RS.
![]()
maar goed, wat verwacht je van een Burgemeester die niet eens verkozen is door de mensen, er was een andere burgemeester verkozen maar deze zijn partij heeft het op een akkoordje gegooid om de sjerp af te staan aan de huidige burgemeester. Beetje datzelfde als wat ee regering ons gelapt heeft, in België is democratie een illusie, want ze beschermen hun postjes en eigen belangen toch zodanig dat verkozen partijen/mensen niet aan de macht kunnen komen.Ga je dan vragen om in jouw straat 120 toe te laten??Iedereen slaapt aan 30 in de auto, of ze zijn ao gefrustreerd dat ze gaan inhalen in de dorpskern en daarbuiten, wie dit bedacht heeft mogen ze gelijk ontslagen.