Jesko's Octavia VRS !

Herperduin

Forumguru
Fijn dat je binnenkort weer in je station kan gaan cruisen. Ben erg benieuwd hoe ie er straks uitziet en wat van de wrap is blijven zitten en wat nog gaat veranderen. Hoe zit het eigenlijk met de schade aan je radiator die was ontstaan? Is er aan de voorkant niets anders meer kapot gegaan door de klap?

Ik verwacht overigens wel straks foto’s van je volgende vakantie en bewijs dat je de kofferbak van je vrs stukken beter kan vullen dan bij je vorige vakantie…
 

JeSko

Forumguru
@Herperduin

Radiator was niets aan hoor, enkel de honingraat grille was kapot doordat de auto licht tegen onze andere auto getikt is.

Wat plannen betreft ben ik er al langer over uit hoe ik het ga aanpakken, verwacht geen grote veranderingen want die kosten geld, en geld wil ik zeker het eerste jaar enkel in de Mazda investeren, dat word het grote project, de Octavia is al waar je hem hebben wilt als liefhebber op enkele kleine touches na.
 

Herperduin

Forumguru
@JeSko: ik had het verkeerd onthouden. Stond ook dat het de grill was en niet radiator :giggle: . Fijn in ieder geval dat je bijna zover bent. Leuk dat je nu nog aangeeft dat je slechts “kleine touches” gaat doen maar ik verwacht toch echt dat je jezelf niet heel lang in kan houden als je iets leuks tegenkomt :). In tussentijd vermaak ik me wel met de Mazda dan :yeah:
 

JeSko

Forumguru
@hemi24

Ja hebben we pas later ontdekt, of de grill was al kapot en ik wist het niet, maar dat betwijfel ik want zoiets zou ik, normaal, wel gezien hebben bij aankoop. Mazda had niets van schade, was ook niet verplaatst, daarom dat ik twijfel.
 

JeSko

Forumguru
Het heeft me één schup gekost, en mijn rug, maar ze zijn er allemaal uit! Heerlijk zo'n namiddag in de tuin knallen, alles proper zetten, daarna lekker douchen, en als afsluiter voeten onder tafel voor een Aziatische Noodle soep maaltijd. Het leven is op zen best als je de simpele dingen waardeert :cheers:

Man wat een knoesten...

Screenshot_20240413_190805_Gallery.jpg

Doei schup/schep/spade

Screenshot_20240413_195741_Gallery.jpg Screenshot_20240413_195758_Gallery.jpg

Hmmmmmm....

Screenshot_20240413_192840_Instagram.jpg
 

leon-cupra

Forumguru
R.I.P. schup. Je tijd met die bruut is nu voorbij. De mishandelingen zullen niet meer gebeuren. Je mag nu rusten in de schuppenhemel.

:deuk::deuk:

Vandaag ook ganse dag klusjes gedaan. Madam zei dat de ramen vies waren … als je dan weet dat het dé meeste verschrikkelijke week van de maand is dan zeg je rap als man “Ok morgen om 8u beginnen we eraan”. Daarna de tuintafel maar ook terug mooi gemaakt, de tuinstoelen en daarna nog naar de winkel met haar. Serieus punten verdiend vandaag :D
 

JeSko

Forumguru
Ja die schup heeft afgezien, die was niet bestand tegen de rauwe power waarmee ze telkens de grond werd ingestoempt :tongue:

Da zijn goeie punten idd @leon-cupra ! Dan stade er weer een tijdje goed op :D
 

leon-cupra

Forumguru
nooit geleerd iedereen met zachtheid te behandelen? Je ziet wat ervan komt met die loempe kracht … R.I.P. schup :cry:

:deuk::deuk:

Na 22jaar tellen die punten niet lang hoor. Morgen kan het allemaal al anders zijn, zeker deze week :deuk:
Ach, tegenwoordig heb ik 1 chance, wagens kan ik nu volledig zelfstandig beslissen … scheelt al hoop negatieve punten :D
 

Herperduin

Forumguru
Het heeft me één schup gekost
Dat is geen schup maar een bats.

“BATSEN​

De bats is een grote schop en heeft een groot, iets gebogen werkblad. Een bats is daardoor erg geschikt voor het opscheppen van zand of losse grond. Een bats is wat minder geschikt voor het omwoelen van grond, omdat hij daar te groot en niet scherp genoeg voor is. Met erg losse grond zal hij echter weinig problemen hebben. Batsen zijn ook erg geschikt om sneeuw te ruimen!”

Maar afgezien van je brute kracht en de kapotte bats geldt uiteindelijk het resultaat en dat is goed!

Hoop dat je iets minder bruut met je vrs omgaat als ie terug is :koffie:
Fijn weekend nog en neem morgen lekker rust op de rustdag!
 

JeSko

Forumguru
Morgen rustdag, dan rijden we naar vrienden die op een carmeeting staan, bezoekske brengen, crèmeke lekken misschien, en dan maandag is het weer business as usual, school, werken.
 
Bovenaan Onderaan