Jesko's Octavia VRS !

leon-cupra

Forumguru
Verzekeringsregels zijn idd een kluwen.
Snap wel ergens waarom het voor de VRS anders loopt. Jij bent akkoord gegaan met de herstelling in eigen beheer. Dus voor extra kosten boven de 8k draai je zelf op. In de meeste gevallen draagt de verzekering het risico. Maar denk indien je het risico bij de verzekering had gelegd, denk ik dat ze de wagen per total hadden verklaard.

1983jeroen

Forumguru
Heeft die maat al gecheckt of alle onderdelen vlot te leveren zijn?
Bij mij was er een deel van het zijscherm dat een paar weken levertijd had. Kan hij dus beter nu alvast bestellen wat hij sowieso nodig heeft.

Herperduin

Forumguru
Plamuur hoeft niet en bumper is met beetje ductape ook wel te redden denk ik. We moeten toch proberen een beetje circulair te zijn en zoveel mogelijk hergebruiken ipv steeds maar nieuw nieuw nieuw…

Maar serieus: Damn @leon-cupra je had mij door :cheer: .

JeSko

Forumguru
Kleine soundclip teruggevonden op mijn telefoon van dag 1 dat ik hem had, slechte kwaliteit maar meer had ik nog niet. Ik vind de Remus met kleppen en 3" downpipe echt lekker klinken, niet zoals de Mazda zijn diepe brom, maar de DSG farts maken dat weer goed :D

leon-cupra

Forumguru
Weet het @JeSko. Mijn moeder heeft vroeger nog een 3 cilinder polo gehad, benzine. Als je daar met doortrek was het precies of je met 1 of andere sportwagen onder baan was. Had idd een heel specifiek geluid dat overkwam als “sportief”. :D

Bovenaan Onderaan