Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
Hehe ja das wel handig @MarcoO2 ! Rijd tegenwoordig toch altijd standaard met Waze aan, niet voor de route maar het is handige ondersteuning onderweg voor als je eens een snelheidsbord gemist hebt bv, als dit er dan nog bijkomt... Helemaal top :thumbsup::thumbsup:
 

Octa RS

Actief lid
@JeSko
succes man en uit ervaring kan ik zeggen: dingen in het leven gebeuren met een reden (ben ik echt van overtuigd vanuit eigen ervaringen in mijn leven) maar alles komt goed uiteindelijk! Na regen komt zonneschijn met een nog mooiere OC die voor jou bestemd is
 

JeSko

Forumguru
@Octa RS

Thanx man!


Wat gek dat zei de vriendelijke man van de takeldienst ook tegen me, die heeft zelfs gebeden voor mij en mijn vrouw, wat best een speciaal en mooi iets was. Komt allemaal wel goed inderdaad, er zijn ook ergere dingen in het leven en de auto gaat idd keihard terugkomen, better than ever !
 

JeSko

Forumguru
Vandaag nog maar eens een mail gestuurd naar mijn verzekeraar, aangezien we toch weeral 2 volle weken verder zijn.

Het antwoord:

" Baloise (mijn verzekeraar) kan nog niets uitbetalen omdat de tegenpartij hun versie nog niet ingeleverd heeft. De tegenpartij is geappelleerd op 23 februari maar hebben hierop nog geen enkele reactie gegeven. Baloise heeft nu een inspecteur uitgestuurd om de versie bij de tegenpartij te gaan opeisen. "


Kortom .. de tegenpartij doet dus moeilijk. Zucht.
 

JeSko

Forumguru
Begrijp het ook niet @leon-cupra , als tegenpartij zou ik me heel schuldig voelen al dan niet direct, en denken gho die mensen zitten zonder auto door mij of mijn werknemer in dit geval, dus ik maak dit zsm in orde. Maar neen... Ik houd van auto's maar kan niet zeggen dat ik er ooit eens geluk met heb.
 

leon-cupra

Forumguru
Heb het ook meegemaakt. Een jaar heeft het geduurd. En weet ook niet absoluut waarom. Na het ongeval elkaar zelfs niet gesproken, politie er onmiddellijk bij gekomen. Dus, kan niets verkeerd gezegd hebben. Maar tegen de agenten probeerden ze de feiten ook om te draaien.
Gewoon bij neer leggen, je hebt in de wereld genoeg kl**tz*kken. Jouw verzekering zal wel haar werk doen en uiteindelijk hebben ze wel genoeg drukmiddelen om het af te dwingen.
 

JeSko

Forumguru
@EdK

Die schrikken zich een ongeluk, als daar plots allemaal rond de 2 meter lange Nederlandse bomen voor de deur staan , misschien doet dat het hem al en is knokken niet eens nodig :deuk:
 

EdK

Forumguru
Hoeven ook niet te knokken, lopen binnen en zeggen dat we voor paar tassen koffie komen en 10 duizend eurie....
Hoeft hij de verzekering niet meer te informeren, dat mag die dan laten...... :koffie:
 
Bovenaan Onderaan