Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
Kan hem niet in het deel bijzondere spots plaatsen want ja... Een VRS is niet bijzonder of zeldzaamheid. Maar goed, vond dit wel een nette VRS, blijft een nette ietwat stoerdere verschijning zelfs na 10 jaar, pijnlijk om hem daar zo de parking op te zien rijden, kan niet wachten tot ik mijne terug heb.

IMG-20240212-WA0002.jpg IMG-20240212-WA0003.jpg
 

JeSko

Forumguru
Ik word er gek van ....

kid-bored.gif

Het uitbetalen zal wel iets voor volgende week zijn, verzekeraars moeten uitbetalen na definitieve uitspraak binnen de 14 dagen, zal wel wachten zijn tot dag 14...

Morgen moeten we nog eens ver rijden, had zo uitgekeken naar dit soort ritjes, maar goed, we gaan de rit maken, niet met de Skoda, maar ook niet met de Mazda, dat is te riskant met overijverige politie aan die zijde van België en het is daar ook ietwat te heuvelachtig.
 

Tees

Donateur
Ik zou denken dat de Mazda wel van heuvelachtig terrein houdt? Dat geldt toch voor elke sportieve auto met een goede wegligging.
Maar snap heel goed dat je de Octavia mist, zeker als je er weer zo een ziet staat. Maar idd, in Moon White is ie veel mooier dan in zwart!
 

JeSko

Forumguru
@Tees

Heuvelachtig was de sarcastische term voor veel stadsverkeer met hoge snelheidsdrempels :D ben daar al eens eerder geweest met de Mazda toen die nog op verlagingsveren stond en ik raakte toen al alles met de voorbumper, daar kom ik nu niet meer weg.
 

1983jeroen

Forumguru
Het uitbetalen zal wel iets voor volgende week zijn, verzekeraars moeten uitbetalen na definitieve uitspraak binnen de 14 dagen, zal wel wachten zijn tot dag 14...
Hoe werkt dat bij jullie?
Krijg je een X bedrag uitgekeerd voor de schade en dan moet je hem zelf laten maken? Dan loop je toch alsnog risico op onverwachte kosten en dus er bij in te schieten...?

Mijn verzekering heeft alles direct aan de schadehersteller betaald nadat alles hersteld was (€7215,-)
Zij verhalen het op de tegenpartij uiteraard in dit geval
 

JeSko

Forumguru
@1983jeroen

Ik word inderdaad uitbetaald op mijn persoonlijke rekening en daarvan moet ik de schadehersteller betalen. Als er inderdaad onverwachte kosten bijkomen zijn deze voor mijzelf inderdaad, krom maar het is niet anders. Ze zeggen dat dit normaal niet mogelijk is omdat er een hersteller en een expert naar gekeken hebben, maar het gebeurt toch wel eens dat er nog verborgen schades worden ontdekt.

Had jij overigens schade aan je ophanging? Mijn bedrag is zo'n 8000 euro rond, scheelt dus niet veel qua taxatie tussen onze schades.
 

leon-cupra

Forumguru
Vroeg mij dat ook af @1983jeroen .
Weet wel dat de verzekering sowieso betaalt (bedrag excl btw). Breng je na de herstelling de factuur binnen, krijg je het btw bedrag ook nog gestort. Zo is het altijd bij mij gegaan.

Maar in geval van Jefrey, ook wel enorm benieuwd hoe het zal uitdraaien.
 

1983jeroen

Forumguru
Ik had geen schade aan ophanging. Wel een kapotte band ;)

Dan is jouw schade nog relatief goedkoop omdat die wel ernstiger is. Maar ze hebben bij mij ook 5 weken een huurauto moeten betalen...
 

JeSko

Forumguru
@1983jeroen

Aha vandaar, het is dus de huurauto die het bedrag bijna gelijk trekt. Ik heb nl geen vervangend vervoer gekregen.

Ik krijg 120 euro gestort (6 dagen derving) omdat ik mijn auto moet missen :yeehaa: :banghead: zit intussentijd al bijna 4 weken zonder.
 

JeSko

Forumguru
Juist gehoord dat het bedrag begin volgende week ergens op mijn rekening zal komen, dan gaan ze er ook aan starten. Ik ga de auto een goede maand kwijt zijn, dat is het nadeel van het te laten doen bij iemand die door de dag nog bij een dealer werkt en na die uren zijn eigen officiële garage runt, dan duurt het wat langer maar goed.. ik ben zeker dat het goed gedaan word dus dat is het belangrijkste en zou het ook niet door iemand anders willen laten doen.
 

EdK

Forumguru
Als er inderdaad onverwachte kosten bijkomen zijn deze voor mijzelf inderdaad,
En je kunt niet onder voorbehoud accoord gaan ??
En dus de onvoorziene schade dan toch uitbetaald word omdat je die onder het onder voorbehoud laat zetten !?
 
Bovenaan Onderaan