Via mijn vrouw haar collega nog wat info verkregen over de vrouw die mijn auto in elkaar gereden heeft, niet dat ik er zelf naar lig te neuzen want ik wil dit het liefst van al snel achter mij laten.
Het poetsbedrijf werkt blijkbaar uitsluitend met buitenlandse werkers die hier zijn met een tijdelijk werkvisum, lekker goedkoop, blijkbaar huizen ze die mensen hier allemaal bij elkaar in enkele huizen in beheer van dat bedrijf, moeten ze gewoon gaan werken en verblijven ze hier met een tijdelijk werkvisum.
De kans dat ze dus voor het gerecht gedaagd kan worden is klein, die zijn ze namelijk al "thuis" gaan oppikken en hebben ze met één enkeltje op het vliegtuig terug naar thuisland gestuurd. Dat is blijkbaar ook niet de eerste keer en het is ook niet de eerste keer dat ze zo iemand huiswaarts sturen omwille van aanrakingen met politie en/of overtreding van de wet.
Let wel dit is wat iemand beweert die het bedrijf erg goed kent, maar het blijven beweringen. Toch gek hoe zo'n persoon ongestraft blijft, als je dat als Belg doet kom je gewoon voor het gerecht in Turnhout en kleden ze je helemaal uit.