Jesko's Octavia VRS !

Fmoon

Forumguru
Bij de side skirt (carrosserie erboven) alsook die rand eronder heeft ook wel wat te hebben ondergaan zo te zien, is dat kwestie van uitdeuken en strak maken? Echt vervangen zal een beste operatie zijn.
 

JeSko

Forumguru
@Fmoon

Klopt het wiel is daar tegenaan geduwd, en denk het wel dat deze nog te redden viel met uitdeuken, was maar een klein stukje maar wel zonde want het komt er weer bij, zowiezo is het een hele achterzijde/flank die je bestelt in één nieuw stuk van Skoda zelf, en daaruit halen ze wat nodig is om dit te repareren.
 

Herperduin

Forumguru
zowiezo is het een hele achterzijde/flank die je bestelt in één nieuw stuk van Skoda zelf, en daaruit halen ze wat nodig is om dit te repareren.

Ook daarom vind ik het interessant om dit topic te volgen. @JeSko Fijn dat je ook foto’s deelt want leer in ieder geval ík weer van. Echt mooi om te zien hoe dit zorgvuldig wordt aangepakt en vastgelegd.
 

ertromp

Forumguru
Fijn dat de gang er in zit! En super die garage en zonder deze te kennen zie je aan zijn werkbank en opgehangen gereedschap dat het ordelijk gaat :thumbsup:
 

LT83

Forumguru
Goed nieuws, mooi om te lezen dat er schot in komt. Nu lekker proberen te genieten van de vorderingen en tegen de tijd dat het echt lente wordt rij jij weer in de VRS :tongue:
 

JeSko

Forumguru
Inderdaad @LT83 zelfs gewoon het feit al dat er eindelijk aan de auto begonnen kon worden is genieten :D laten we het hopen!
 

JeSko

Forumguru
Dacht het wel inderdaad @Tuner111 , dat was ook geen "gewone" VRS. ;)

@Fmoon

Nope, van beide auto's niet, de Mazda zijn ze pas eergisteren aan begonnen haha. Word dus met de vervangwagen naar het vakantiepark, dat word proppen!
 

JeSko

Forumguru
Het zit me hoog maar goed, het goede gevoel is wat weg met alles wat er gebeurd is, en ik wil me toch focussen op de aankoop van een nieuw huis, daarvoor kan ik de centen goed gebruiken. Als de auto terug is gaat hij dus de verkoop in, uiteraard krijgt de nieuwe eigenaar er de volledige documentatie van alle herstelingen bij ( foto's, facturen etc etc ) de auto zal volledig wit afgeleverd worden, en kan desgewenst volledig standaard of volledig stage 2 staan bij een eventuele verkoop. Ik verwacht geen stormloop gezien de geschiedenis, maar goed.. we zullen zien. De Mazda blijft, zelf zal ik terug iets goedkoper gaan rijden waardoor ik zo'n 12-15 k hoop over te houden.
 

hemi24

Forumguru
Haha, 1 april…

En nu weer serieus door!

Ik zou in elk geval éérst verhuizen en daarna kun je altijd nog besluiten om de auto te verkopen.
 

EdK

Forumguru
wil me toch focussen op de aankoop van een nieuw huis,
Zou lekker rondkijken voor een hutje op de heide en dan met een verlaagde hummer voor beide erbij...........
Tsjonge jonge die 1-4 lag er wel erggggg dik bovenop.......
 

Tees

Donateur
Misschien kan je die opkoper nog even terugbellen vandaag met dat verhaal. 2k extra uit halen, en dan keihard gaan lachen en ophangen ;)
 

JeSko

Forumguru
@Tees

Geniaal idee eigenlijk :D

vanaf 19 April kan hier geen auto/gemotoriseerd voertuig meer in en uit, word dan een officiële doodlopende straat waar enkel nog plaatselijk verkeer in mag met, wellicht, een bewonerskaart. Op het einde van de straat gaan ze een volledige groenzone maken, gaat hier uiteindelijk nog een mooie straat worden na jaren miserie. Blijkbaar is alles wat hier gebeurd is toch niet ongemerkt gebleven bij de burgemeester en haar kornuiten. :)
 

EdK

Forumguru
Misschien nog een slagboom met kenteken registratie aan begin van de straat ?
Kunnen alleen bewoners er nog in en uiteraard genodigden !!
 

JeSko

Forumguru
Dat hoeft niet @EdK , duidelijke nieuwe wegmarkeringen en bredere parkeerplaatsen zou wel mooi zijn. Ohja, en rechte stoepen, zodat onze oudjes van de straat niet meer om de 5 stappen hun voet omslaan, want dat is echt schandalig.
 
Bovenaan Onderaan