Jesko's Octavia VRS !

JeSko

Forumguru
Het zit me hoog maar goed, het goede gevoel is wat weg met alles wat er gebeurd is, en ik wil me toch focussen op de aankoop van een nieuw huis, daarvoor kan ik de centen goed gebruiken. Als de auto terug is gaat hij dus de verkoop in, uiteraard krijgt de nieuwe eigenaar er de volledige documentatie van alle herstelingen bij ( foto's, facturen etc etc ) de auto zal volledig wit afgeleverd worden, en kan desgewenst volledig standaard of volledig stage 2 staan bij een eventuele verkoop. Ik verwacht geen stormloop gezien de geschiedenis, maar goed.. we zullen zien. De Mazda blijft, zelf zal ik terug iets goedkoper gaan rijden waardoor ik zo'n 12-15 k hoop over te houden.

hemi24

Forumguru
Haha, 1 april…

En nu weer serieus door!

Ik zou in elk geval éérst verhuizen en daarna kun je altijd nog besluiten om de auto te verkopen.

EdK

Forumguru
wil me toch focussen op de aankoop van een nieuw huis,
Zou lekker rondkijken voor een hutje op de heide en dan met een verlaagde hummer voor beide erbij...........
Tsjonge jonge die 1-4 lag er wel erggggg dik bovenop.......

Tees

Donateur
Misschien kan je die opkoper nog even terugbellen vandaag met dat verhaal. 2k extra uit halen, en dan keihard gaan lachen en ophangen ;)

JeSko

Forumguru
@Tees

Geniaal idee eigenlijk :D

vanaf 19 April kan hier geen auto/gemotoriseerd voertuig meer in en uit, word dan een officiële doodlopende straat waar enkel nog plaatselijk verkeer in mag met, wellicht, een bewonerskaart. Op het einde van de straat gaan ze een volledige groenzone maken, gaat hier uiteindelijk nog een mooie straat worden na jaren miserie. Blijkbaar is alles wat hier gebeurd is toch niet ongemerkt gebleven bij de burgemeester en haar kornuiten. :)

EdK

Forumguru
Misschien nog een slagboom met kenteken registratie aan begin van de straat ?
Kunnen alleen bewoners er nog in en uiteraard genodigden !!

JeSko

Forumguru
Dat hoeft niet @EdK , duidelijke nieuwe wegmarkeringen en bredere parkeerplaatsen zou wel mooi zijn. Ohja, en rechte stoepen, zodat onze oudjes van de straat niet meer om de 5 stappen hun voet omslaan, want dat is echt schandalig.

EdK

Forumguru
Ohja, en rechte stoepen,
Mogen die dan ook een 2 a 3 tegels breder worden misschien ?
Kunnen de kids hun hinkelbaan krijten en de oudjes als U er ook gewoon langs...
Of als de hogedruk op de stoep staat er ook nog iemand lang kan.....

EdK

Forumguru
Maar het is dus niet zo dat jullie inspraak hebben over de herinrichting ?
Waar ik leef daar zijn ze nu bezig met riool vervanging en stadsverarming aan te leggen.
En dus gaan onze straten geheel op de schop.
Maar men wil bv ook de regenwater pijpen loskoppelen van riool en naar oppervlaktewater toebrengen, dus ook achter gaat het grasveld geheel op de schop.
Maar voor dit alles begon hadden we wel buurt bijeenkomsten met gemeente en woningbouw en ook een vorm van meedenken / zeggenschap !
En men wilde bv weer groot del achter met tegels dicht plompen ipv het gras wat er 6 jaar geleden is gekomen en waar toen alle tegels voor verwijderd zijn....
Maw behoorlijk veel commentaar vanuit de bewoners, en nu is het zo dat deel van gras niet in tegels word omgezet maar in stadstuintjes die de buurt dan zelf gaat bijhouden... ( zal me benieuwen dit laatste)
En lijkt me dat jullie daar toch ook een bepaalde vorm van zeggenschap in hebben ??

JeSko

Forumguru
Jawel er zijn blijkbaar twee vergaderingen geweest waar buurtbewoners dan welkom waren, vriend en buurman van mij is daar naartoe geweest en die speelt dat dan zo door naar mij, dus er was wel inzage in het dossier en enige vorm van zeggenschap. Zelf kon ik daar niet naartoe, ik moest werken.

• Leuk
Waarderingen: EdK

JeSko

Forumguru
@Canon-Eye

Je zegt daar zoiets, de mensen op het einde van onze straat ( waar de groenzone komt ) verliezen hun parkeerplekken voor hun huis, die moeten binnenkort maar parkeren op de zandparking achter hun huis hebben ze beslist.

leon-cupra

Forumguru
1 april …. mijn madam zei deze morgen ook : je moet het gras afrijden , tuinpadje proper maken, het terras kuisen … k zei ook “1 april”

Twee blauwe ogen later was het gras afgereden, het padje gereinigd en het terras gekuisd :banghead:

Bovenaan Onderaan