Japanese Power - Kodiaq

Status
Niet open voor verdere reacties.

Japanese Power

Donateur
Klopt @0ri0n88 , dit is nu onze 8e keer in Denemarken. Deze zomer was de planning na een aantal keren Zweden om de oversteek naar Noorwegen te maken maar Corona stak daar een stokje voor en dat hebben we moeten annuleren. Blij dat we een last minute Denemarken hebben kunnen boeken. Volgend jaar staat Noorwegen weer in de herkansing.
 

0ri0n88

Forumguru
Klopt @0ri0n88 , dit is nu onze 8e keer in Denemarken. Deze zomer was de planning na een aantal keren Zweden om de oversteek naar Noorwegen te maken maar Corona stak daar een stokje voor en dat hebben we moeten annuleren. Blij dat we een last minute Denemarken hebben kunnen boeken. Volgend jaar staat Noorwegen weer in de herkansing.
Zit idd hemelsbreed miss 50km bij je vandaan. Had dit al in januari geboekt en gelukkig kon alles doorgaan en in lalandia legoland is het enorm rustig door de corona
Veel plezier nog!
 

Japanese Power

Donateur
Ik ben, naast dit forum, nog steeds actief op andere fora, waaronder het Toyota hybride forum. Ken de jongens al ruim 9 jaar dus blijf daar lekker hangen en meebabbelen.
...riep ik toen ik daar actief was. Maar helaas hebben de geitenwollensokkenrijders te kleine sokken daar want de kromme tenen waren er al snel, na mijn laatste post (na een aantal hoogst beledigende opmerkingen naar mijn kant (+ naar mijn kind met DS) heb ik op 21 nov 2018 om 07:42 uur mijn laatste post gedaan. Afgelopen week logde ik na ruim 2 jaar weer eens in en er zijn zowaar een aantal reacties op mijn Kodiaq topic. Ik reageer netjes daarop, lees wat mee in de actuele postings en na 3 dagen had ik er helemaal genoeg van. Het taalgebruik, de felle aanvallen op elkaar, wat een kleuters, sommigen hebben echt geen respect...

Ik heb nu definitief daar de stekker eruit getrokken en blijf lekker hier rondhobbelen.
Hier is heus ook wel eens wat maar dat gaat er dan wel een stuk gemoedelijker aan toe...

Thxs guys voor dit heerlijke forum :thumbsup:.

En dat mag best wel eens gezegd worden.
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Wat is DS als ik zo vrij mag zijn? Beledigende opmerkingen naar een kind, hoe wansmakelijk kan je zijn...
 
Laatst bewerkt:

Japanese Power

Donateur
Ah sorry @JeSko: DS staat voor Downsyndroom. En sommige mensen mag je niet aanspreken als je je gekwetst voelt door bepaalde opmerkingen over downsyndroom. We leven gelukkig in een vrij land maar er is altijd nog zoiets als respect voor de ander, ook al denk je er zelf misschien anders over...
 

leon-cupra

Forumguru
Op een BE zender (VRT) hebben ze een programma gemaakt met mensen met het DS. “Down the road”. Heeft enorm positieve feedback gekregen, op zowel het programma als op de mensen die er aan deel namen. :jaja:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan