Japanese Power - Kodiaq

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Wel ik zie dat de voetganger in iedergeval in beide gevallen niet normaal op voetpad kan lopen vanwege die formaten van die SUV......:koffie:

En wat die krassen/deuken etc, die had je toch allemaal al laten wegwerken toen ze er wel zaten ??? :pieker::pardon:
 

Japanese Power

Donateur
En die voetpaden zijn slechts andere tegels. Ik woon in een doodlopende straat met achter m’n huis een park. Dus het enige verkeer dat in de straat komt is bestemmingsverkeer en voetgangers lopen op straat (woonerf).
 

EdK

Forumguru
Duidelijk gevalletje dat hij niet heeft mee kunnen beslissen in de aankoop van een nieuwe wagen.
En nu is die geestelijk zo hiervan in de war en gaat die in oude gewoonte mode met zijn geest...
En ja dan gaat hij de boosdoener zoeken in die witte wagen.....
Maar zijn wraak is zoet, hij heeft met zijn nagels mooie krasjes in de lak gezet...:deuk:
 

Japanese Power

Donateur
Vandaag de inspectie gehad door Macadam.
"U bent geen doorsnee leaserijder, de hele auto ziet er na 100K nog als nieuw uit.
Zelfs de velgen hebben geen enkel krasje..."


Uurtje later het rapport met uitsluitend groene vinkjes in de mail. Check.
Morgenmiddag gaat de beer op transport en dan kan het hoofdstuk BEER als mijn auto definitief worden gesloten...

Blijf hem natuurlijk wel volgen. Ben benieuwd wie als eerste de online advertentie spot ;).


Future vs. history.

IMG_5857.JPG
 
Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
U bent geen doorsnee leaserijder
En je vrouw nu klagen dat er gaten in je sokken zitten, omdat je uiteraard naast je schoenen ging lopen en jeuk aan je kont had van die VEER....

Maar het geeft inderdaad een lekker gevoel als dat je word medegedeeld.
Mijn Yeti was dan wel privé maar ook mijn dealer zij dat dat de 7 jaar oude Yeti toen wel meer op een 3 a 4 jaar oude leek.

Tsja dan kun je ook wel een hogere prijs terug geven was me antwoord naar hem..
2 weken later was hij al van een ander ( nooit op website dealer gestaan )
En kom hem nu af en toe nog wel eens tegen in me woonplaats....
 

Japanese Power

Donateur
Raar,

Volgens Finnik heeft mijn oude beer vanaf 19-02 een week te koop gestaan, maar ik kan geen verdere info vinden.
Hebben jullie misschien een idee waar ik de beer kan vinden, ben wel benieuwd naar de uiteindelijke vraagprijs...

PZ783H.PNG
 

Peter-036

Forumleiding
Moderator
Volgens de RDW site is 'ie op 29-12 om 22:00 uur het laatst overgeschreven, dus staat 'ie nog ergens in de handelsvoorraad.....
Status: niet ge-exporteerd en tennaamstelling: mogelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan