Japanese Power - Kodiaq

Status
Niet open voor verdere reacties.

Japanese Power

Donateur
Een tijdje stil geweest in m’n eigen topic. Kan wel elke maand posten dat ik nog steeds met evenveel plezier in m’n beer rij maar dat wordt erg eentonig.

Even wat anders. Ben zo blij met m’n portierrandbeschermers. Ze behouden de auto’s naast me van schade in de vorm van putjes en krassen. En ja, je raad het al: ik heb er een rijtje putjes en lakschade bij. #**@.

Waarom hebben niet alle auto’s deze voorziening. Grrrr. En waarom heeft Skoda vanaf MY2020 deze o zo handige onderdelen geschrapt van de Kodiaq. Verkeerde zuinigheid m.i.

C16CD47F-2849-4306-BDFC-9F8115A276D2.jpeg E69C73C6-155B-4698-B011-F2634A6B3753.jpeg
 

Rosinfield

† In Memoriam
ik probeer altijd zo strategisch mogelijk te parkeren en ben blij dat ik sinds kort niet meer de helft van de tijd in een smal Amsterdams straatje hoef te staan.
 

Okki

Donateur
ik probeer altijd zo strategisch mogelijk te parkeren

Dat lukt mij, als ik om 18.30 thuiskom, echt niet. En mocht het een keer lukken, dan blijkt de strategisch uitgekozen auto naast me ineens verruild voor een stoffig, te hoog en te breed aannemersbusje....
 

johnboy

Donateur
Wow. Beroerd. Mensen kijken nergens naar.

Overigens blijkt mijn deurbeschermer rechtsachter van de week niet meer uit te klappen (en nee ik heb niet naast jou gestaan), klusje voor de dealer.
 

CDK

Forumguru
Dat gaat dik geld kosten @johnboy, lees al bedragen van 300,- op het www.....
Vaak is is er iets inwendig afgebroken en Skoda schuift het dan op schade en dus geen garantie....
 

Japanese Power

Donateur
Thuis op de oprit mag ik veilig noemen maar bij het werk staan we altijd zij aan zij. Helaas. Maar gezien het repeterende patroon denk ik aan 1 en dezelfde auto. Nu nog proberen te achterhalen wie. Maar wat dan nog... kleine kans...
 

johnboy

Donateur
Dat gaat dik geld kosten @johnboy, lees al bedragen van 300,- op het www.....
Vaak is is er iets inwendig afgebroken en Skoda schuift het dan op schade en dus geen garantie....
Ik ga ervaren wat men garantie vindt...mijn beer is binnenkort 2 jaar en heb al een afspraak staan, morgen dit er bij "bellen".
Een rammelende rollo kon men eerder niet vaststellen bij een andere locatie (Dordrecht zat vol). Daarom alsnog naar "hoofdkantoor". Ben benieuwd.
 

CBreedijk

Donateur
En niet een werkende deurbeschermer “kostte” mij “slechts” arbeid.

De deurbeschermer en het mechninisme in de deur zijn wel onder garantie geleverd.

De verklaring: deurbeschermer is een extra/accessoire. Daarop is 1 jaar garantie van toepassing.

Ik heb het niet hoog gespeeld. Tevreden over de dealer en de auto komt niet bij de dealer vandaan (import).
 

Canon-Eye

Forumguru
ben blij dat ik sinds kort niet meer de helft van de tijd in een smal Amsterdams straatje hoef te staan.
Nu valt me opeens je nieuwe locatie op. Gefeliciteerd, welkom in Ooststellingwerf! Deurbeschermers zijn hier inderdaad niet of nauwelijks nodig...

Wekelijks, meestal op dinsdagmiddag, rij ik een rondje door Oldeberkoop met een dikke "Mercedes van de zaak" als onderdeel van mijn buurtbusrit.
 

Japanese Power

Donateur
Oeps, vanmiddag noodgedwongen 18 KM met een actieradius van 0 KM een stukkie moeten rijden om bij de volgende pomp te komen toen ik er onderweg achterkwam dat m'n pasjes thuis lagen van na het sporten...

Dat is eens en nooit meer.

Tankinhoud 58 liter, getankt: 61,7 liter...
Ik vraag me sowieso af of het zo goed is voor je motor... de meningen zijn verdeeld en de info op het www ook.

IMG_5782.jpg IMG_5783.jpg
 

CDK

Forumguru
Je had nog wel een pompje later kunnen pakken hoor ;)
Er past bijna 67 liter in tank en vulhals samen :)

1299fcfacdd09b4bd3326d2a89a7bba7.jpg
 

CDK

Forumguru
Het lijkt me niet dat de ene Kodiaq een andere tankinhoud zou hebben dan de andere. Ik tank altijd tot de laatste druppel af en niet tot de eerste keer afslaan.
 

Joh@n

Forumguru
@Japanese Power de vraag is of je tank echt leeg is wanneer hij op 0 staat. Bij mijn Octavia gaat er nooit meer dan 44 liter in terwijl er 10km op de actieradius staat. De tank is 50 liter....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan