Japanese Power

Donateur
Beetje off-topic, maar het een heeft wel met de ander te maken. Nu de CitiGo binnen is staat de Yaris TSport te koop.
Gisteren gepoetst en leeggehaald, serie verkoopfoto's gemaakt en bewerkt. Staat op MP en Autoscout te koop, ben benieuwd....
En binnen 1 week verkocht. Veel onzinbieders en onzinvragen gehad. Gewoon genegeerd, maar ongelofelijk zeg wat een stomme vragen je kunt krijgen. Uiteindelijk 2 serieuze bieders die een afspraak hadden en gister toch weer afhaakten. Ik heb nu de auto aan mijn eigen garage verkocht. Die ziet er wel brood in. Heeft tenslotte ook het onderhoud aan deze auto gedaan. Maandag overschrijven en daarmee volledig Toyota-af...
 

Japanese Power

Donateur
Thxs @Kaner, hij wordt inderdaad vandaag overschreven.
Maar ondanks alles is de Yaris afgelopen week niet meer gebruikt en pakte vrouwlief telkens de CitiGo ;)
 

Japanese Power

Donateur
Wat nog volgt: achteruitrijcamera.

Vanavond is de voorlopig laatste aanpassing op de Enyaq gedaan. Daar waar de dealers nee verkopen omdat ze niet kunnen leveren of het niet zien zitten heeft Mark (@Antera) in krap 2 uur tijd een VW Highline achteruitrijcamera gemonteerd, getest, geprogrammeerd en het gedemonteerde interieur weer netjes teruggeplaatst.

Ondanks dat het voor Mark de eerste keer was dat hij een camera plaatste in een Enyaq was ben ik weer positief verbaasd over de snelheid en kunde.

Het beeld is in het pikkedonker niet vergelijkbaar met dat van de Kodiaq. Maar dat wist ik van te voren. Binnenkort even een kapje bestellen voor op de camera om het strooilicht tegen gegaan. Het is helaas een algemeen bekend probleem bij de Enyaq.

Maar ik ben er niet minder blij om. Het zicht naar achteren is in de Enyaq door de schuin aflopende daklijn niet echt super.

FCDD6F65-9ED7-4A4B-A610-B4BCF931B273.jpeg
 
Laatst bewerkt:

jesse_s93

Donateur
Als ik op Youtube kijk, zou je rechtsbovenin een optie moeten hebben met een zonnetje (helderheid), maantje (contrast) en de RGB kleuren, als je de parkeercamera activeert. Ik kan wel alleen video's vinden van de 360 graden camera's. Bij de Kodiaq zie ik deze optie ook verschijnen bij enkel de achteruitrijcamera.

Voorbeeld (vanaf 1:23):
 

Japanese Power

Donateur
Check, bij mij zit deze optie niet, vanmiddag nog even contact gehad met Mark.
Hij denkt dat het wellicht uit de camera komt of misschien in de codering zit.
Voor nu laat ik even zo. Moet nog wel even op zoek naar een afdekkapje voor strooilicht.
 

Japanese Power

Donateur
Thxs @EVStief , ik heb hem even een PB gestuurd (via de FB van m'n vrouw) aangezien ik FB-loos ben ;)

Edit: heb Danny na 3 minuten al aan de app.
Besteld en betaald, zal volgende week binnenkomen.
 
Laatst bewerkt:

BJF

Senior Member
Jaja. Kom er maar in met opmerkingen over krasstraat, detailling, swirls en nog meer…

Ik heb nu weekend, mooi weer, druk aan het verbouwen en geen tijd om de auto met de hand te wassen.

Bekijk bijlage 95050
Wat mij betreft heb je groot gelijk dat je je auto laat wassen. Ik doe dat ook altijd, poetsen is niet mijn hobby. Ik ga zelfs regelmatig naar een andere wasstraat waar ze voor een kleine bijdrage ook de binnenkant doen.
Ik heb respect voor de fanatieke poetsers, vind het resultaat vaak prachtig, maar het is gewoon niet mijn ding.
Had het maar geen auto moeten worden
 
Jouw auto, dus lekker doen wat je zelf wilt.
Ik was zelf altijd met de hand (ook de leaseauto). Inmiddels is het allang geen hobby meer en zie er meestal vooraf zelfs een beetje tegen op. Maar eenmaal bezig vind ik het wel weer leuk.

Ja kans op krasjes is groter bij gebruik van een wasstraat. Maar bij verkeerd met de hand wassen krijg je net zo goed krasjes.

Dus snap heel goed dat iemand een wasstraat bezoekt.
 
Bovenaan Onderaan