Captain Hook

Forumguru
Wederom heeft er blijkbaar iemand vanachter een bureau bedacht dat marketing (dat logo moet geprojecteerd worden) belangrijker is dan gewoon een werkende automobiel. Opgebouwd uit kwalitatief goed doordachte componenten die ook nog betrouwbaar jarenlang dienen te functioneren. :koffie:

Triest, triest, triest; dit soort zaken. :cry:

@Japanese Power Sterkte met al dat gedoe!
 

JeSko

Forumguru
@Captain Hook

Hoezo? Veel oudere Skoda's hadden dit al, enkel niet met een stencil die het logo creëert, en die gingen niet kapot bij mijn weten. Deze "nieuwe" gadget is al zou oud als het straat.

Wat niet wegneemt dat je overschot van gelijk hebt hoor, VAG is een kneusje geworden, VAG staat voor Vergane automotive glorie, al vraag ik me sterk af of andere groepen/merken het nog zoveel beter doen.
 
Laatst bewerkt:

ertromp

Forumguru
Gho kweetnie misschien maakt Renault tegenwoordig WEL goede auto's, in tegenstelling tot ;)
Maar goed dat je er misschien bij zet want de eerste hit op Google gelijk dit



Dus het gras aan de andere kant is echt niet groener
 

JeSko

Forumguru
Snel weer aan de Jap beste kerel, vandaag nog eens zorgeloos 400 km gekacheld met de Mazda, ik wil niet meer anders. Als je het zo bekijkt is het triestig dat een Civicje van 23 jaar oud betrouwbaarder lijkt (?) dan een nieuwe Enyaq, al weet ik niet of je problemen van dien aard zijn dat de auto onbruikbaar is of wordt.

Of zo'n oeroude Octavia 1, zo staat er hier nog eentje in de straat geparkeerd, van een stokoud koppeltje, toen ik vroeg of ze die al lang hadden; van nieuws af aan jongske, 20 jaar oud en 300.000 km, starten en rijden, zo maken ze ze niemeer zenne! :D

Hij heeft nog gelijk ook.
 
Laatst bewerkt:

Japanese Power

Donateur
Veel oudere Skoda's hadden dit al, enkel niet met een stencil die het logo creëert, en die gingen niet kapot bij mijn weten.
Ik heb 2 Toyota’s terug al logo projectie via Ali gekocht. Kostte me destijds 11 euro voor 4 portieren. Hebben 5 jaar probleemloos gewerkt. Dus het kan wel. En ik denk dat deze projectielampen / boardingspots ook gewoon uit China komen… dus idd.
 

Japanese Power

Donateur
En voila. Boardingspot spot nummer 2 gaat ook naar de knoppen. Morgen gelijk maar even aangeven bij de dealer vanweg de steeds verder scheurende voorruit die wordt vervangen.
Soms zit het tegen. Soms zit het mee. De spot is vandaag gelijk onder garantie vervangen. Had het niet verwacht aangezien de vorige 8 weken in backorder heeft gestaan.

Frapante was vanmorgen toen ik m’n Enyaq bracht de meneer voor me ook z’n Enyaq achterliet voor een lijstje probleemoplossingen. Ze werden opgenoemd (boardingspots, defect open dak, uitvallend multimedia systeem) en daar schrok ik wel van. Ze gaven op voorhand al aan dat zijn auto minimaal 3 dagen moest blijven logeren, incl. de gevreesde MEB3 update. Ik heb m’n mond maar dicht gehouden…
 
Laatst bewerkt:

Tees

Donateur
Tis niet de kerosine die het grootste probleem is daar, er komt allerhande zooi uit een vliegtuig motor (o.a. allerlei smeermiddelen).
 
Bovenaan Onderaan