Over de vraag of we de CitiGo nog een jaar gaan verlengen hoeven we nu vrijwel zeker niet meer na te denken.
Vanavond onderweg naar huis krijg ik een belletje van m’n dochter die met een vriendin in de CitiGo onze California was wezen ophalen in Amersfoort. Op de terugweg een plots opdoemende file, logisch in de spits, te laat opgemerkt door vriendinlief en die duikt met de CitiGo vol in de ankers op een Range Rover die voor haar afremt.
Enkel krasjes op de Range Rover maar de CitiGo zit heel goed in elkaar. Ze is echt onder de voorganger gedoken en dat is goed zichtbaar. Ik ben gelijk doorgereden naar de meiden en heb samen met de tegenpartij nog even de laatste puntjes doorgenomen. Schappelijke man gelukkig. Een Belg, sowieso schappelijker dan de gemiddelde NL-er.
Maar goed, rondje gereden met de Citigo, knoop doorgehakt met de gok geen politie tegen te komen, want met zoveel scherpe delen aan je auto mag je officieel niet rijden.
Thuisgekomen, LM gebeld en die vonden het verstandiger om de auto direct weg te halen aangezien het een EV is. Snel alle persoonlijke spullen uitgeladen en een uurtje later stond Logicx al voor de deur.
Opgeladen en meegereden naar Logicx en vervangend vervoer meegekregen. Ook een zwarte, maar dan van ons huismerk. Nu nog even formulier afronden en morgen verder overleggen met de LM.
Voel me een beetje op nu met een kater…