Wie gaat dat voorstellen?Ik zie al een meeting aankomen daar bij Hans Sloot in Lochem in 2015.![]()

Ik kan voor de meeting bij VAG Techniek wel zo'n camera meenemen waarmee we inwendig kunnen kijken dat is wellicht al een leuke bezigheidWie gaat dat voorstellen?
VAG Techniek is misschien ook een optie?
 En dan kunnen we alvast kijken hoeveel klanten we voor de meeting in 2015 hebben. En ja Corné ik wil best komen met dat voorstel 
 Maar wel na die mooie meet in Nuenen 
Bijzonder goed idee! Ik ben je 1e slachtoffer bij deze!Ik kan voor de meeting bij VAG Techniek wel zo'n camera meenemen waarmee we inwendig kunnen kijken dat is wellicht al een leuke bezigheidEn dan kunnen we alvast kijken hoeveel klanten we voor de meeting in 2015 hebben. En ja Corné ik wil best komen met dat voorstel
Maar wel na die mooie meet in Nuenen
![]()

en interessant voor Hans, veel potentieel nieuwe klanten 

Misschien beter inderdaad om met een Chinees kopje aan het werk te gaan die zijn iets minder groot als die Duitse 
@Corné de Kluijver : Nee is een Duitse kopMisschien beter inderdaad om met een Chinees kopje aan het werk te gaan die zijn iets minder groot als die Duitse
![]()

Maar de EGR gaat toch hete uitlaatgassen terug het inlaattraject insturen?
Weliswaar deels gekoeld en enkel bij deellast maar deze gassen bevatten nog koolstoffen die roet kunnen veroorzaken?
Verbeter me gerust als ik het verkeerd op heb, ik denk gewoon even luidop.
 Je gaat door voor de behandeling met het grote kopje