introductie Superb-2

Pendragon

Forumguru
Sorry, maar de achterkant van de S2 is al twijfelachtig, maar in het wit vind ik het hélemaal geen porum.

En een witte Mazda 6 is wel mooi......ga toch lekker zeiken op het Mazda forum. Sorry hoor, maar ik word er een beetje moe van :(
 

___JC___

Forumguru
Sorry, maar de achterkant van de S2 is al twijfelachtig, maar in het wit vind ik het hélemaal geen porum.
2408d67534a33c04ea0d5cc3a3a331c6.jpg

Wit maakt een auto groter denk ik. En dat is net wat je NIET wil met de nieuwe Superb. :smirk:

Vind persoonlijk de achterkant wel meevallen maar die winkelwagenwieltjes kunnen echt niet..
 

EdK

Forumguru
Heb er meerdere horen zeuren over die achterkant toen er alleen nog maar foto's waren !
Maar nu hoor je niemand meer behalve .......... oke ........ ga eens even met je 6 naar de Skoda dealer en kijk het in real !!
 

LenK

Forumguru
:ot:
Ik dacht dat Skoda rijders redelijke mensen waren, maar elke keer dat ik iets schrijf dat niet 110% aan ieders mening voldoet dan krijg ik het verwijt dat het te maken heeft met dat ik geen Skoda meer rijdt. En dat kan ik niet meer redelijk noemen.
Flauw jongens, kinderachtig vind ik het bijna.

Als het over uiterlijke zaken gaat dan mag je een mening hebben en daar hoeft niemand voor afgekraakt te worden.
 
:ot:
Als het over uiterlijke zaken gaat dan mag je een mening hebben en daar hoeft niemand voor afgekraakt te worden.

Dat ben ik in elk geval met je eens!

:disc: Verschil van mening moet mogen.

Het is i.m.o. ook niet netjes om iemand die zich in zijn handtekening nog steeds min of meer verontschuldigt voor het feit dat-ie geen Skoda meer rijdt, min of meer de laan van Skodaforum uit te sturen...
 

EdK

Forumguru
:ot:
Ik dacht dat Skoda rijders redelijke mensen waren, maar elke keer dat ik iets schrijf dat niet 110% aan ieders mening voldoet dan krijg ik het verwijt dat het te maken heeft met dat ik geen Skoda meer rijdt. En dat kan ik niet meer redelijk noemen.
Flauw jongens, kinderachtig vind ik het bijna.

Als het over uiterlijke zaken gaat dan mag je een mening hebben en daar hoeft niemand voor afgekraakt te worden.


Misschien dat het komt door je verleden op het forum en de wijze hoe het neergezet wordt ??
Kan best wezen dat je het niet zo bedoeld maar dat het wel verkeerd overkomt bij de lezers !!??
Ik heb daar ook best in den beginne moeite mee gehad ! Maar lees je teksten tegenwoordig op een ruimere zin des woords !!

( had ik nou toch de politiek in moeten gaan ?? )
 

Hetzer

Forumguru
:ot:


:ot:
Ik dacht dat Skoda rijders redelijke mensen waren,
Als het over uiterlijke zaken gaat dan mag je een mening hebben en daar hoeft niemand voor afgekraakt te worden.

@Lenk ,Ik ben het zeer zeker met je eens je mag een eigen mening hebben, maar het blijft een Skoda forum waar veel mensen nu eenmaal "pro" Skoda zijn.....


@LenK.

kom, kom, niet je afkomst verlochenen je was een Skoda rijder en je bent eigenlijk toch nog steeds een Skoda rijder met de Fab van je vrouw :530: ?????

@Lenk
En speciaal om jouw op te vrolijken doe ik er een foto bij van jouw favoriete Skoda :530: !!!!!!


ON-TOPIC;

Ik heb de Superb-2 al in het echt gezien in meerdere kleuren en ik moet zeggen dat de achterlichten en de achterkant er erg lekker uitziet voor mensen die nog twijfelen ga gewoon eens langs de dealer om zelf te oordelen
 

Bijlagen

  • Pope01.jpg
    Pope01.jpg
    62,5 KB · Weergaven: 17

___JC___

Forumguru
Tja, iemand die zn Octavia weggedaan heeft voor een Mazda 6 is niet Skodafan nummero uno lijkt me.
Anders had ie m niet weggedaan. Denk dat mensen hier zulke uitspraken niet gewend zijn.

Ik ben het persoonlijk vaak wel met je eens. Die skoda oogkleppen mogen af en toe wel wat minder.
 

Desperado

Forumguru
Superb gezien en ik moet zeggen, veel mooier als op de fotos.
Achterkant is ook mooi, in donkere kleur.
Jammer alleen dat superb zo in het midden staat.
Verder....erg ruim en mooi interieur.
Handige kofferbak.
Maar, ook in de RR gezten.....
en onze volgende gaat wss wel een RR worden.
Proefrijden gaan we met beide nog eens doen.
Onze pech was dat ze beide niet aanwezig waren.
Maar de koffie was goed en Henk van Tjeerdsma was erg vriendelijk.
 

EdK

Forumguru
Kijk dat zijn nog eens daden !! weer een RR
en lenk die al een foto van een RR krijgt van Hetzer
Wat is het toch een mooi weekend ondanks dat het regent !!??

wordt er helemaal blij van !!

En net reed ik langs de Skoda dealer en daar stond hij dan !!
Jonge wat een bak en IK vind die achterkant er stoer uitzien !!
Maar *#@%&^ het magazine was op !! en ook nog niet ontvangen !!
 

Pendragon

Forumguru
:ot:
Als het over uiterlijke zaken gaat dan mag je een mening hebben en daar hoeft niemand voor afgekraakt te worden.

Probleem bij jou is: je zegt dezelfde mening veel te vaak, waardoor mensen zich gaan ergeren. Als ik zo door de posts heen kijk zie ik 10 keer hetzelfde van je: de S2 is geen mooie auto. 1 keer plaatsen prima, maar daarna weten we het wel.

Een tip: ga die auto eens in het echt bekijken, gewoon voor de lol. Geloof me, het is echt een mooie auto. En dit is niet omdat ik een Skoda fan ben. Mijn buurman is mee geweest en ook hij zat vandaag te genieten in die auto, echt waar.
 

Pendragon

Forumguru
Vandaag ben ik samen met vrouw en buurman/vriend bij Pon Mobiel geweest om een testrit te doen in een 2.0TDI CR 170PK en een 1.8TSI 160PK. Voor mij is het duidelijk, de 1.8TSI is een super fijne auto. Minder koppel, maar daar merk je bijna niks van en een heerlijke stille motor. In z'n 4 kun je met gemak nog 150 rijden zonder dat je hem echt hoort.

Zijn er nog negatieve puntjes? Jawel:

-de hoofdruimte achterin voor lange mensen is beperkt.
-van ons zouden de spiegels wel wat verder dicht mogen klappen, of iets verder van de auto af mogen staan, zodat ze iets verder dicht kunnen klappen
-De ramen zijn wat kleiner dan in de Octavia, waardoor we denken dat het veel moeilijker zal zijn om uit de auto te komen in het geval je in het water terecht mocht komen (wat je natuurlijk nooit hoopt mee te maken).
-en als laatste moesten we wennen aan het uitstappen. De eerste keer stoot je je hoofd omdat de bovenkant van het portier een stuk lager zit dan die in de Octavia of Fabia.

Iets anders: in alle brochures wordt steeds de rode versie getoont, maar deze zie ik nergens bij de dealers. Ze hebben hem wel bij Pon in Leusden, maar hij was er nu niet. Ze gingen nog voor me kijken waar deze wel was. Mochten we de rode in het echt toch niet mooi vinden, dan is de Mokka bruine ook een hele mooie kleur (vind ik).
 
Bovenaan Onderaan