introductie Superb-2

Hetzer

Forumguru
eindelijk is het zover ,volgende week vrijdag is de introductie van de superb-2 voor het grote publiek!!!
Ik heb via mijn dealer, www.vepreda.nl een uitnodiging gehad voor de voorpremiere van deze prachtige auto op volgende week donderdag avond om 19.00h , ik ben echt heeeeel benieuwt hoe de nieuwe Superb er in het echt uitziet!
mocht ik misschien volgend jaar een lease auto mogen uitzoeken, dan word dat zeer zeker en nieuwe Superb en wel weer in donkerrood metallic, ik denk niet dat een te lichte kleur staat op de S-2, maar dat gaan we volgende week zien!!!!!!!!!
 

Bijlagen

  • 3651533338.jpg
    3651533338.jpg
    77,2 KB · Weergaven: 108

Pendragon

Forumguru
Ik ga volgende week vrijdag kijken bij mijn dealer in Almere (Holdinga). Ik heb de kleur die jij wilt gezien in Berlijn en dat is een hele mooie kleur. Ik twijfel nog tussen de rosso-brunello en de storm blue. Ik ben ook benieuwd naar wat het verschil is tussen metallic en pearl metallic. Als laatste twijfel ik nog tussen de 2 motoren: 1.8TSI DSG (160PK) of 2.0TDI CR DSI (170PK).
 

Wiseguy

Actief lid
Ik heb gisteren in een VW Passat CC met de 1.8TSI gereden.... en ik moet zeggen dat het een heerlijk stille motor is, die er flink vantussen trekt.... Ik heb de S2 Elegance met nog wat extra's op het oog... kleur weet ik eigenlijk nog niet.... heb nu een O2 Storm Blue en ben die kleur eigenlijk wel een beetje beu... :S Wellicht wordt het een donkere kleur.... alhoewel mijn vrouw liever geen grafbak-kleur wil... (zwart)

Ach, nog voldoende tijd om te beslissen.... en wie weet zelfs wel voldoende tijd om te wachten op de station-uitvoering.... :grin:
 

VEEJAY

Forumguru
Heb hem op het vliegveld in CZ gezien, voor en zijkant heel mooi,l achterkant is nog wennen..
 

Roel

Lid
Ik ga volgende week vrijdag kijken bij mijn dealer in Almere (Holdinga). Ik heb de kleur die jij wilt gezien in Berlijn en dat is een hele mooie kleur. Ik twijfel nog tussen de rosso-brunello en de storm blue. Ik ben ook benieuwd naar wat het verschil is tussen metallic en pearl metallic. Als laatste twijfel ik nog tussen de 2 motoren: 1.8TSI DSG (160PK) of 2.0TDI CR DSI (170PK).

Ik kan jammer genoeg volgende week vrijdag niet: heeft Holdinga geen voorpremiere op donderdagavond?
Ik wil zelf eerst de 1.4 TSI proberen, temeer omdat de turbo op één van onze productielijnen geproduceerd wordt. Is de overgang vanuit mijn RS te groot, dan wordt het toch de 1.8TSI.
 

Pendragon

Forumguru
Ik kan jammer genoeg volgende week vrijdag niet: heeft Holdinga geen voorpremiere op donderdagavond?
Ik wil zelf eerst de 1.4 TSI proberen, temeer omdat de turbo op één van onze productielijnen geproduceerd wordt. Is de overgang vanuit mijn RS te groot, dan wordt het toch de 1.8TSI.

Geen idee. Ik ben er in ieders geval niet voor uitgenodigd. Ik ben woensdag ook nog bij Holdinga voor een 95000km beurt van m'n O2, dan zal ik ze eens vragen.
 

stillekracht

Nieuw lid
Heb vandaag een proefrit gemaakt in de nieuwe S2. Was een 1.8 benzine uitvoering met zo'n schakelpook.

Het ziet er allemaal erg netjes uit. Een kofferbak waar je een verrekijker bij nodig hebt. Rijdt prima (ondanks die schakelpook :crazy:).

Het enige wat mij opviel was het enorme lichte sturen bij lage snelheid. Kan ook het verschil zijn met mijn huidige auto die juist wat zwaar stuurt.

De stoelen zijn een stuk beter dan de vorige Superb. Met name door de toevoeging van zijdelingse steun.

Al met al voor mij de reden om de auto te gaan bestellen. Wel een diesel uitvoering met DSG automaat. Standaard modelletje is prima voorzien. Ik zie het nut niet van een hoger model. De chromen randjes kan ik toch niet zien als ik er in zit :grin:. Zelfde geld voor die lichtmetalen velgen.
 

Hetzer

Forumguru
Kom je er ook in zonder uitnodiging?

zorg dan dat je er om 1900 uur bent dan wacht ik wel even op jou op de parkeerplaats, ik ben toch alleen, de vrouw zit echt niet te wachten op zo'n introductie ( en er moet toch iemand op de kids passen)
 

Fabia

† In Memoriam
Gezelli, dan kan je gelijk mijn rode knorretje zien met de zwarte wieldoppen. Die kwam vandaag binnen. Nog ff Ebay afwachten tot de bieding sluit en betalen en dan kunnen ze erop.
 

EdK

Forumguru
Gezelli, dan kan je gelijk mijn rode knorretje zien met de zwarte wieldoppen. Die kwam vandaag binnen. Nog ff Ebay afwachten tot de bieding sluit en betalen en dan kunnen ze erop.


Mag toch wel aannemen dat jullie wat foto's hebben gemaakt en hier gaan neerzetten !!??
 

EdK

Forumguru
Jemienee, dat is een hele moeilijke opgave zeg:tongue:


gelukkig ben ik niet alleen daarin !!
Heb een keuze tussen een Roomster en de SuperB moeten maken
Maar weet nog niet of ik de juiste keuze heb gemaakt.! :winkie:
Ach 4 sept hoop ik het te weten !!
 
Bovenaan Onderaan