introductie Superb-2

EdK

Forumguru
Je viel met je neus in de boter!


Geen boter gezien !! Wel zand en zeewater !! :winkie:

Maar er stonden op het strand erg mooie vlaggen met skoda logo !!
En tja ik heb op het punt gestaan om er 1 te ...............
Maar ja de scheiterd die ik ben , of ben ik te netjes ??
 

___JC___

Forumguru
((Het eeuwige misverstand: de omtrek van een wiel met een 18 inch velg is ongeveer net zo groot als dat bij een 16 inch want anders klopt je snelheidsmeter en je km teller niet meer. De wielkast wordt dus niet beter gevuld.))

FLAUWEKUL!!!!
Voor degene die niet weten wat inch betekend, oftewel een maateenheid.....
Inch=2,54 cm

Dus de omtrek van de band van een 18" t.o.v. een 16" scheelt 5.08 CM

Conclusie: De velg cq band is wel degelijk groter! En vult dus wel degelijk de wielkasten beter.

:1884: Dat meen je niet serieus toch?!
 

Bothje

Heel gewoon lid
In de Autogids van week 38 zie ik een stukje over de voorintroductie van de Superb2 bij Vepreda op 4 september 2008.
Hier uit blijkt (...) dat dit forum ook in de wereld van de uitgeverij (?) wordt bekeken.
Jammer dat de bronvermelding is weggevallen ......
Weet ondertussen hoe mijn geweldige foto in het "huis aan huis blad" is terecht gekomen en het is vrij snel en tot ieders tevredenheid goed opgelost :grin:
 

Bothje

Heel gewoon lid
En van het cadeau wat we die avond mochten ontvangen is vorige week het laatste exemplaar op de deurmat geploft.
Hans, nogmaals dank hiervoor :xyxthumbs:
 

Bothje

Heel gewoon lid
Ja wat is er op de mat geploft?
Alle bezoekers die avond hebben een half-jaar abonnement op National Geographic Traveler mogen ontvangen.
Op zich is dit wel handig, want je hebt nooit te veel of te weinig goodies voor de goed willende bezoeker.
 

MarcoO2

Forumguru
OK! Ik dacht dat die goodie te maken had met het feit dat je foto's zonder bronvermelding waren gebruikt, maar dat is dus niet zo. Iedereen die er was, heeft dat kado gekregen blijkbaar. Wel een goeie actie!
 

Bothje

Heel gewoon lid
OK! Ik dacht dat die goodie te maken had met het feit dat je foto's zonder bronvermelding waren gebruikt, maar dat is dus niet zo. Iedereen die er was, heeft dat kado gekregen blijkbaar. Wel een goeie actie!
Wat betreft foto en bronvermelding, zoals eerder in deze draad gemeld, is naar volle tevredenheid opgelost.
 
Bovenaan Onderaan