Interesse tot koop van de Kodiaq?!

Frenk21

Forumguru
Ik vind het een slechte marketing. Eerst met veel bombarie de wereldpremiere, daarna jezelf inschrijven voor de nieuwsbrief, toen de premiere in Parijs. Dan zou je toch verwachten dat na de consumentenbeurs de gegevens klaar zijn. Ook de inschrijving voor de nieuwsbrief heeft niets gebracht, want als er al wat nieuws was(zoals foto's) zijn die niet via de nieuwsbrief gemeld, maar gewoon op de website.
Maar we moeten maar geduld hebben. Misschien dat we met sinterklaas toch nog wat leuks krijgen
 

Canon-Eye

Forumguru
Vandale denkt daar anders over:

me·dio(bijwoord)1in het midden van: medio mei

;)
Als woorden (en uitdrukkingen) door de tijd heen een andere, of bredere, betekenis krijgen, dan vind je dat pas later terug in de woordenboeken.
Wat logisch is natuurlijk - het spraakgebruik bepaalt de taal, het woordenboek kan niet anders dan volgen.
Ik ben het trouwens ook niet altijd eens met zulke verschuivingen. Maar er zit niks anders op dan eraan te wennen... :)
 

Canon-Eye

Forumguru
Je mist het punt, @G.P.
Het algemeen taalgebruik - geschreven én gesproken - is op de lange termijn bepalend voor hetgeen als correct wordt ervaren, en vroeg of laat ook erkend.

Of we dat nou leuk vinden of niet...
 

EdK

Forumguru
Bij mij is met het wachten de twijfel weer toegeslagen.... Ga ik gelukkig worden met de Kodiaq of schaf ik beter toch een dikke youngtimer aan? #twijfel....
Gaat jij eens heel snel in een winterslaap........
En word wakker als de Kodiaq in de showroom staat..
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Skodiaq

Forumguru
Ik ben gisteren even bij de dealer langs gegaan, en die wist mij te vertellen dat de prijzen pas in december bekend worden gemaakt. En bij het weerzien van de Superb bij de dealer ben ik toch ook weer gaan twijfelen... Grote kans dat ik niet ga wachten en het toch de S3 wordt...
 

marang73

Forumguru
Dealers zijn in het algemeen slecht geïnformeerd is mijn ervaring. Vaak vind je op internet meer info dan de dealer weet.
 
Bovenaan Onderaan