Interesse tot koop van de Kodiaq?!

Frenk21

Forumguru
Vandaag even de dealer gesproken. Hij verwacht dat eind november de prijzen bekend gaan worden. De vertraging zouden de onderhandelingen zijn van PON met Skoda. Pon zou de Kodiaq goedkoper in de markt willen zetten dan Skoda wil:maakmegek:. Laat die lage prijzen maar komen zou ik zeggen:D
 

EdK

Forumguru
Pon zou de Kodiaq goedkoper in de markt willen zetten dan Skoda wil
Hehehehe,,,, dus we krijgen een Kodiaq die goedkoper word dan de duitsers en belgen gaan betalen ??
Wel dan hoop ik dat er nog standaard stoelen in komen of dat dit het stoelen pakket gaat worden......

Die afspraken hadden ze met de Fabia 3 moeten maken...... die is relatief veel te hoog in mijn ogen voor zo'n wagen..
 

marang73

Forumguru
Vandaag even de dealer gesproken. Hij verwacht dat eind november de prijzen bekend gaan worden. De vertraging zouden de onderhandelingen zijn van PON met Skoda. Pon zou de Kodiaq goedkoper in de markt willen zetten dan Skoda wil:maakmegek:. Laat die lage prijzen maar komen zou ik zeggen:D

Dat over de onderhandelingen heb ik inderdaad eerder gelezen. Skoda baas heeft ooit een vanaf prijs van 35.000 genoemd wat inderdaad te duur is voor de NL markt. Zeker in vergelijking met bijvoorbeeld de Nissan X Trail.
 

EdK

Forumguru
Nou draaf je door natuurlijk.
Goedkoper naar NL maatstaven is natuurlijk niet hetzelfde als goedkoper dan in DE of BE, hè...
Mag ik eens doordraven ??
Waarom mot PON altijd duurder zijn ??
Laat ze dan eens een keer goedkoper dan de buurlanden zijn......

Noem het eerder dromen dan doordraven........:pardon:
 

Tuulster

Forumguru
Vreemd!
In Duitsland alleen DSG in combinatie met voorwielaandrijving.....
4X4 wel met handbak....... :arghh:
 

marang73

Forumguru
Contact gehad met de dealer over bekend maken van de prjjzen 1 december is inderdaad de nieuwe datum. Ook heeft Skoda Marketing via Twitter deze datum genoemd.

De eerste reviews zijn erg positief!
 

marang73

Forumguru
Ik bedoel: Geen diesel, handbak met voorwielaandrijving....... Dat zou mijn keuze zijn namelijk.
Rest zal buiten mijn budget vallen ben ik bang :D

De 1.4 met 125 pk stond ook nog niet in de DE configurator. Kan zijn dat ie daar nog komt of helemaal niet omdat er in DE geen vraag naar is.
 

EdK

Forumguru
Vandaag bij de dealer voor een APK en 90K beurt aan de Yeti.

En ze hadden net een bestelling van twee modellen gedaan voor straks in de showroom.
En wat betreft de prijzen, hij gaf geen exacte prijzen maar hij had er één van 30K en één van 60K besteld.
Kwam er op neer dat een kale versie ergens net onder de SuperB prijs zou komen volgens de verkoper...
 

marang73

Forumguru
60K voor de Kodiaq is wel knap. Moet je de duurste uitvoering nemen plus alle accessoires en opties aanvinken.

Ik zou als dealer nooit zo'n dure versie bestellen als demo auto. 1 er zal weinig vraag zijn naar zo'n dure versie en 2 zie hem maar weer eens kwijt te raken. Doe er dan 1 van 40 a 45K.
 

EdK

Forumguru
wel ik denk zomaar dat hij die dure versie allang kwijt is daar de voormalige eigenaar van de toko hem liever gister al in de showroom ziet staan.....
 

marang73

Forumguru
Als je inderdaad al weet dat je hem toch wel kwijtraakt dan kun je dit wel doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
 

B.Stuurder

Forumguru
Er zijn altijd mensen voor een hele dure uitvoering van een model te vinden, denk ik zo maar.:D

Mijn dealer in Gouda heeft ook een RS230 besteld (en inmiddels staan) Gewoon omdat je er altijd mensen mee trekt. (En het is meteen een goede vervangende auto voor mij:D)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Frenk21

Forumguru
Hoe weet de dealer hoe duur zijn besteldde kodiaqs zijn terwijl de prijzen nog niet bekend zijn:(. Als hij het al weet zijn de prijzen er dus wel al:D
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan