Interesse nieuwe JD-groepsactie

LT83

Forumguru
Dat kan ik bevestigen; kennis van mij heeft inderdaad een A4 2.0tfsi met MT en rijdt inmiddels al 3 jaar probleemloos met de JD software rond. Alleen de maatchip nam toen wel wat extra tijd en geduld in beslag vertelde hij mij. Dit aangezien de koppelkromme in eerste instantie niet echt mee wilde werken, misschien kan dat een reden zijn dat Pedro er niet aan begint, omdat ze minder makkelijk af te stellen zijn?

Race Eend

Forumguru
Dat is de betreffende auto echt geweest, een handbak heb je soms het zelfde mee.
Maar goed daar zijn we nooit te beroerd voor, het moet gewoon goed zijn.

Jarsiv

Senior Member
Had er even met mijn garage over gehad, hij zegt dat ze(jd) de motor garantie overnemen klopt dat. Kon het ook via de garage regelen zij werkte wel vaker met hun

MarcoO2

Forumguru
inderdaad, da's onzin. Dat doet geen enkele tuner (al schermen ze er wel vaak mee - totdat je naar hun kleine lettertjes kijkt).

peterbaarlo

Senior Member
gaat er nog een JD groupsbuy komen? ik heb interesse in een externe module van JD voor mijn 1.6 tdi greenline.

overigens een groot voordeel van de externe module is de restwaarde! dat heb je bij chiptuning natuurlijk niet.
ik heb onlangs mijn externe JD module (uit een polo BM 1.2 tdi) die 1,5 jaar oud was door verkocht voor € 400 eu.

mijn vorige auto TDI RS 170PK is door JD onder handen genomen van 170 naar 211PK en koppel 350 naar 438Nm. nooit problemen mee gehad, 150.000km+ mee gereden. Normale slijtage van onderdelen, was destijds erg tevreden. Wel had ik de tuning besteld bij Van der Velden onder volledige garantie. (auto was naar JD gegaan na 15.000km ingereden). Dus tuning kost geld, maar ze leveren wel degelijk een vorm van garantie als je er afspraken over maakt. Of van der Velden de garantie afdekte of JD, maar kreeg destijds keuring een document op briefpapier met vermelding tuning resultaat en behoud garantie.

Ridley

Forumguru
Hij heeft al zo lang ervaring met VAG blokken, daar kan geen enkel ander aan gespiegeld worden. Hij is wel wat duurder, maar daar krijg je ook service voor terug.

De VW boys uit mijn omgeving zweren bij JD en rijden liever 170 km enkele reis, dan hier in de omgeving bij een 'tuner' te gaan kijken.

CDK

Forumguru
Hij heeft al zo lang ervaring met VAG blokken, daar kan geen enkel ander aan gespiegeld worden. Hij is wel wat duurder, maar daar krijg je ook service voor terug.
heb je aandelen JD?
JD is gewoon goed hoor, helemaal niets mis mee, maar om nu te zeggen dat daar geen enkel ander aan gespiegeld kan worden overdrijf je toch echt hoor! IMHO

Ridley

Forumguru
Haha nee hoor, maar zij hebben in NL natuurlijk wel de langdurigste ervaring met VAG blokken, daar kun je niet omheen...

• Leuk
Waarderingen: CDK
Bovenaan Onderaan