Interesse nieuwe JD-groepsactie

Joske

Forumguru
Helemaal mee akkoord, TVS heeft bij mij ook een zeer gedegen en professionele indruk achter gelaten!

Op het gebied van DSG zijn ze gewoon wereldvermaard! En qua tuning (zowel qua chiptuning en motorische tuning) zijn ze volgens mij ook wel top.
 

MarcoO2

Forumguru
mijn vorige auto TDI RS 170PK is door JD onder handen genomen van 170 naar 211PK en koppel 350 naar 438Nm. nooit problemen mee gehad, 150.000km+ mee gereden. Normale slijtage van onderdelen, was destijds erg tevreden. Wel had ik de tuning besteld bij Van der Velden onder volledige garantie. (auto was naar JD gegaan na 15.000km ingereden). Dus tuning kost geld, maar ze leveren wel degelijk een vorm van garantie als je er afspraken over maakt. Of van der Velden de garantie afdekte of JD, maar kreeg destijds keuring een document op briefpapier met vermelding tuning resultaat en behoud garantie.
Heb je de kleine lettertjes ook gelezen? Vraag maar eens expliciet bij JD of ze de volledige fabrieksgarantie overnemen - dan zul je horen dat ze dat NIET doen.
 

jos_br

Actief lid
Heb je de kleine lettertjes ook gelezen? Vraag maar eens expliciet bij JD of ze de volledige fabrieksgarantie overnemen - dan zul je horen dat ze dat NIET doen.

Deze auto was via Van der Velde getuned, die nemen/namen de garantie dan wel over. Andere tuners doen dit niet of via een verzekering, alleen wil je daar niet mee te maken hebben.

Jos.
 

jos_br

Actief lid
Niet dat ik weet, vaak waren het nieuwe auto's die daar getuned werden. Er zijn overigens meerdere dealers die dit aanbieden.

Jos.
 

VEEJAY

Forumguru
Het beste is een shortlist maken van kandidaten die aan jou auto mogen komen. Vervolgens kun je ze bellen en vragen wat er precies mogelijk is voor jouw auto. Zeg dan ook dat je er niet zoveel verstand van hebt en stel vragen over slijtage, garantie etc. Uit de antwoorden en de intonatie kun je een bepaald gevoel halen.

Je kunt natuurlijk ook wat moeilijkere vragen stellen zoals:
-Tuner x deze bied tuning voor een wat scherpere prijs aan, waar denkt u dat dit prijsverschil precies in zit?
-Kunt u ook software afstellen op mijn specifieke wensen, bijvoorbeeld de nadruk op zuinigheid ipv vermogen?
-Gaat u na tuning met mij een stuk rijden zodat we samen kunnen vaststellen wat het karakter van de auto is geworden? Heeft u daar tijd voor?
-Mocht ik na een aantal weken nog wat finetuning willen, kan ik hiervoor kosteloos langskomen?
-Indien leaseauto: Kan ik na een paar jaar kosteloos terugkomen voor de originele software?
-Kan ik evt korting krijgen als de auto vooraf en achteraf op uw rollenbank mag? Mits u een rollenbank heeft natuurlijk.
-Als ik na een week niet tevreden ben mag ik mijn geld en originele software dan terug?
-Geeft u garantie als mijn auto binnen 1 maand stuk is of bijvoorbeeld steeds in noodloop gaat? Waarom niet?
-Schrijft u uw software zelf of koopt u deze in, mag ik misschien meekijken hoe u de software voor mijn auto aanpast op mijn wensen puur uit interesse om eens te zien hoe dat allemaal gaat?

-Indien ook garage: Kan mijn auto bij u in onderhoud zodat u bij elke beurt specifieke zwakke punten in de gaten kunt houden?

Etc. etc.
 
Laatst bewerkt:

VEEJAY

Forumguru
Hi Luuk, ja ik was opgegaan in de menigte heb stiekem ook wat klanten weggekaapt. Ik heb hen tuning + mobiele rollerbank via RIP Tjoening(C) aangeboden de dag erna. Zie hier wat foto's van die dag.


RIP.jpg (C) Muurman


Ps. Laten we niet verder OFFTOPIC gaan in dit draadje.
 

VEEJAY

Forumguru
Maar
2jcv8s2.gif
 

bluskabouter

Forumguru
heb genoten van de tuning op mijn fabia combi, 1.2 TSI.
echter de auto verkocht en nu een yeti 1.2 TSI.
zodra er weer een forum actie op stapel staat houdt ik me aanbevolen voor de tuning.
 

becaj0

Nieuw lid
Een kleine info, is er iemand nog actief betrokken betreffende een groepsaankoop bij JD?

Namelijk interesse voor mijn nieuwe Skoda O3 1.8 TSI die onderhanden te laten nemen.
 

becaj0

Nieuw lid
Mijn huidige dealer officiële Skoda, die geeft voorkeur van ZIP tuning en alle garantie blijft behouden.
Echter opteer ik eerder voor een andere tuner bvb JD

Of toch bij ZIP langs gaan?
 

Noord26

Forumguru
Mijn huidige dealer officiële Skoda, die geeft voorkeur van ZIP tuning en alle garantie blijft behouden.
Echter opteer ik eerder voor een andere tuner bvb JD

Of toch bij ZIP langs gaan?

Bel beiden maar eens op met wat kritische vragen en uitleg wat er mogelijk is. Dan heb je zo een antwoord.

Wie is jou dealer als ik vragen mag?

:arghh:
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan