Interesse nieuwe JD-groepsactie

LT83

Forumguru
De dealer geeft de klant 3 maanden garantie en ZIP geeft de dealer hierna de garantie dat alles binnen afzienbare tijd in de soep draait. Dat noemen ze werkplaatsomzet genereren.......slimme dealer ;)

Zonder gekheid, ZIP staat niet zeer goed aangeschreven inderdaad. Google maar eens op ervaringen, en dan niet die op de schitterende site van ZIP zelf. Qua website is ZIP wel toonaangevend.
 
Even on topic , hoever staat het met de nieuwe jd groeps aktie. Ik heb eventueel ook wel interesse. Ben me egr en egr koeler zat.

Sent from my HTC One using Tapatalk
 

Rosinfield

† In Memoriam
nee hoor, er komt vanzelf wel weer een substantieel aantal JD-belangstellenden, zoals jijzelf. En dan kan er uiteraard wederom iets worden geregeld, wanneer iemand het voortouw weet te vinden
 

becaj0

Nieuw lid
Momenteel is het even wachten, want heb alsook interesse maar de O3 is nog steeds niet geleverd.... :banghead:

Besteld op 2/07
 

Joske

Forumguru
Ik heb alvast ook interesse (binnen 20 maanden dan toch.. jammer genoeg wacht ik toch fabrieksgarantie af) tenzij we echt helemaal zeker kunnen zijn dat ze (lees importeur of garage) er niet achter kan komen dat ie getuned is..
 

paultie

Forumguru
Hi Joske,
Dat probleem heb ik ook. ( zie posts in ander topic.)

Inmiddels heb ik in overleg met JD engineering (Race eend) toch min of meer een besluit genomen.
Mijn dealer levert mij tuning op basis van een externe box. Waarbij de dealer de garantie van in dit geval 3 jaar blijft geven. Echter is de winst voor de 86pk 1.2 TSI marginaal bij deze tuning van de dealer. De dealer zal bij problemen de box ontkoppelen en dan de analyse uitvoeren. Voor mij reden om dit niet meer te doen en na het inrijden te overwegen om voor een externe box van JD te gaan. Waarbij de winst hoger is en de kwaliteit goed. Bij garantie problemen ontkoppel je de externe box en is je auto weer standaard zodat je geen gezeur kunt krijgen bij garantie.

Mocht er een groeps actie zijn ben ik ook wel geinterreseerd. (moet alleen de auto nog inrijden)
 

Rosinfield

† In Memoriam
Als je een goede dealer hebt met wie je een soort van vertrouwensband hebt, kun je die box er ook gewoon in laten zitten. Wel zo makkelijk.
Er uit kan hij altijd nog, in het niet erg waarschijnlijke geval dat dat nodig mocht zijn
 

bluskabouter

Forumguru
interesse is er ook bij mij. heb echter nog "maar" 1200km op de teller staan.
moet dus nog ff inrijden.
zal hem t.z.t. zekers laten tunen bij JD gezien de ervaringen met mijn vorige fabia 77kw.
 

paultie

Forumguru
Als je een goede dealer hebt met wie je een soort van vertrouwensband hebt, kun je die box er ook gewoon in laten zitten. Wel zo makkelijk.
Er uit kan hij altijd nog, in het niet erg waarschijnlijke geval dat dat nodig mocht zijn
Ja dat is waar
De dealer is alleen een andere als waar ik de superb breng. Dus het vertrouwen is er nog niet echt. Dat moeten ze nog verdienen ;)
 

Joske

Forumguru
vraag mij gewoon af of een dealer het überhaupt zou kunnen zien? ik weet dat bijvoorbeeld bij een ABT tuning het er dan ook letterlijk ingeschreven staat wanneer de ECU uitgelezen wordt. Maar of dit bij JD het geval is? Ik dacht van niet, maar wil het graag zeker weten. Misschien toch Mark nog maar eens een mailtje sturen met wat vraagjes :)
 
Bovenaan Onderaan