Ik mag weer shoppen, wat moet er op het boodschappenlijstje?

MarcoO2

Forumguru
Hey Chris! Wat is er mis met brilliant Silver? ;) VInd het zeker in combinatie met donkere ramen erg mooi.

En die chip, daar ga ik na een paar duizend km nog eens over denken. Die is met DSG toch alweer heel anders dan nu met mn handbak. Misschien mis ik 't niet eens. Hoewel... ;)
 

cvegreen

Forumguru
@Marco,met dat kleur op zich is totaal niets verkeerd, ik vind het voor zo'n persoon als jij een beetje braaf. Dat is alles. Inderdaad met donkere ruiten gaat dat erg mooi zijn.
 

MarcoO2

Forumguru
Ach ja, ik ben weer een paar jaartjes ouder, en langzamerhand ga ik het belangrijker vinden dat mijn auto ideaal is voor dagelijks gebruik (zowel zakelijk en privé), en wordt het circuitgebruik iets minder belangrijk. Vandaar de overstap van een hatchback naar een combi en van de handbak naar de DSG. Over een paar maanden moet er namelijk wel een kleintje mee kunnen rijden zonder door de Maxi-Cosi geschud te worden.... (al wist ik dat nog niet op moment van bestellen).

Ik ga sowieso even een paar duizend kilometer ongechipt rijden, eens kijken hoe dat bevalt. En ik zit ook nog met het puntje dat leasemaatschappijen, werkgevers en verzekeraars steeds minder gecharmeerd zijn van zowel chiptunen als circuitgebruik. Deels ook wel terecht natuurlijk. Dus ach, ik zie het wel... ik zit er steeds meer over na te denken om er gewoon een klein racebakkie bij te kopen en die dan helemaal circuitklaar te maken. Maar gezien het bovenstaande zal dat nog wel even duren, heb even andere prioriteiten!
 

MarcoO2

Forumguru
Dat mag ik wel hopen ja! :grin: Begin april, dus ik heb nog een paar maanden om eraan te wennen!
 

Sparkie

Forumguru
Over een paar maanden moet er namelijk wel een kleintje mee kunnen rijden.....
Is dat niet een beetje te jong om de auto aan mee te geven.......?? Of lees ik dat nu helemaal verkeerd.:confused:

Ennieweetjes, in ieder geval van harten met de komst van de kleine.
 

Hetzer

Forumguru
Ja, gefeliciteerd Marco met je aspirant vaderschap !!!
En zit maar niet in over dat chippen, ook zonder zal die heerlijk rijden.
En voor dat geld wat je daarmee uitspaart heb je heel veel pakken luiers.
 

MarcoO2

Forumguru
en wat doet dat in mijn topic? :crazy:

no offence, maar als je daar iets over kwijt wilt, zou ik er een eigen topic van maken.
 

sitechris

Donateur
Gefeliciteerd kerel met je aanstaande vaderschap. Overigens voorspel ik nog steeds dat je binnen 3000 km bij JD aanbelt ;)
 

MarcoO2

Forumguru
YESSSS!!!! Zojuist werd ik gebeld door Broekhuis Assen, mijn auto wordt volgende week keurig bij mij op ons hoofdkantoor in Den Bosch afgeleverd. Volgens de man van de dealer is mijn auto verreweg de mooiste die ze daar nu hebben staan! Ik kan niet wachten!!
 

Rolle

Senior Member
Kijk dat is nog eens een prettig nieuwjaarscadeautje.
Ik vraag me echter af of je na zulk een telefoontje nog wel rustig kan blijven, een week duurt zo nog wel erg lang.

Marco wij willen foto's zien volgende week he
 
Bovenaan Onderaan